تاریخ انتشار: 1395/04/26 12:17
کد خبر: 273652

احسانی: امیدوارم رییس فدراسیون با رای بالا انتخاب شود

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: موضوع اشتباه داوری در کاراته اجتناب‌ناپذیر است اما در کل استفاده از ویدیو چک و اینکه مربیان تیم ملی اختیار لازم را برای استفاده از آن را دارند خوب است.
احسانی: امیدوارم رییس فدراسیون با رای بالا انتخاب شود

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، علیرضا احسانی عنوان کرد: سرعت حرکات و ضربه‌ها در کاراته بالا است و داوران با چشم غیرمسلح به قضاوت می‌پردازند و به همین دلیل اشتباه در این بخش اجتناب‌ناپذیر است، البته استفاده از ویدیو چک در رقابت‌های انتخابی امری بسیار خوب است زیرا باعث می‌شود اراده کار دست مربیان باشد. قبلا انتخاب نفرات تنها به مبارزات انتخابی‌ خلاصه می‌شد که اختیار آن در دست داوران بود.

وی ادامه داد: استفاده مربیان از ویدیو چک می‌تواند کمک بزرگی برای کادر فنی باشد و به اعتقاد من ایده‌ال است، البته مشکلات داوری هم چند نوع است. برخی اوقات به سود کسی و با هدف رخ می‌دهد که داستانش فرق می‌کند اما در کل در این رقابت‌ها چنین موضوعی را شاهد نبودیم.

او در مورد جلسه کمیته فنی فدراسیون نیز در مورد انتخاب کادر فنی تیم‌های پایه کاراته گفت: قرار شد اعضای کمیته به نیابت از کادر فنی آینده تیم‌های ملی بر رقابت‌های قهرمانی کشور نظارت کند و کادر فنی بعد از انتخات رئیس فدراسیون انتخاب شود. جلسه کمیته فنی دیر برگزار شد و به همین دلیل بهتر بود این انتخاب بعد از مجمع فدراسیون برگزار شود.

احسانی در مورد انتخابات فدراسیون نیز گفت: با توجه به تعداد زیاد افرادی که ثبت نام کرده‌ان امیدوارم رئیس که انتخاب می‌شود و با رای بالا موفق به این کار شود تا با اقتدار بتواند با برنامه‌ریزی برای کاراته کار کند. اینکه رئیس با 10 یا 15 رای پیروز شود نمی‌تواند به سود کاراته باشد. در هر صورت امیدوارم اعضای مجمع در این مورد به اجماع خوبی برسند.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39llk7

آخرین اخبار