تاریخ انتشار: 1395/04/30 15:50
کد خبر: 272930

هفته اول لیگ برتر خردسالان پسر تکواندو برگزار شد

مراسم افتتاحیه و رقابت‌های هفته‌ی اول از نخستین دوره لیگ برتر خردسالان در گروه پسران "جام غتچه‌های تکواندو" روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو برگزار شد.
هفته اول لیگ برتر خردسالان پسر تکواندو برگزار شد

به گزارش  سرویس رزمی فرتاک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه و دیدارهای هفته‌ی اول از گروه اول و دوم نخستین دوره‌ی لیگ‌برتر رده‌سنی خردسالان پسر "جام غنچه‌های تکواندو" روز گذشته (سه شنبه) با حضور 131 تکواندوکار و در قالب 18 تیم به میزبانی خانه تکواندو انجام شد.

با پایان هفته‌ی اول این مسابقات، در گروه اول تیم آینده سازان لوازم خانگی کن 6 بر 4 تیم شهید شیرودی هیات بروجرد را شکست داد، تیم باشگاه المپیا محمدیه هییت تکواندو قزوین با نتیجه 8 بر 2 مغلوب هیات تکواندوی قم شد و تیم لوازم خانگی کن با کسب امتیاز 9 بر 1 هیات تکواندو استان خوزستان را کنار زد.

همچنین در گروه دوم این لیگ، تیم باشگاه ورزشی ماه نوش 6 بر 4 از سد تیم هیات تکواندو بروجرد گذشت، تیم هیات تکواندو بهارستان با امتیاز 7 بر 3 هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق را شکست داد و تیم مرحوم حاجی‌پور بابل با نتیجه 7 بر 3 هیات تکواندو استان مرکزی را از این دور رقابت‌ها خارج کرد.

گفتنی است؛ تیم لوازم خانگی کن اندیشه از گروه اول و تیم هیات تکواندوی شهرستان بافق یزد از گروه دوم با قرعه استراحت روبرو بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bozre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عسگری دبیر کمیته آموزش فدراسیون تکواندو‌شد