تاریخ انتشار: 1395/05/18 20:57
کد خبر: 269035

سرمربی تکواندو: کسب 4 مدال در ریو دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال به مسابقات المپیک ریو می‌رویم و کسب 4 مدال در این رقابت‌ها دور از دسترس نیست.
 سرمربی تکواندو: کسب 4 مدال در ریو دور از دسترس نیست

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد شرایط ملی‌پوشان المپیک اظهار داشت: 9 روز دیگر تا اولین رقابت ورزشکار ما یعنی فرزان آشورزاده باقی مانده، ما همه کارها را انجام دادیم دو سال و نیم برای این تیم زحمت کشیدم و الان موقع برداشت است.

وی در مورد اینکه ملی‌پوشان خواب المپیک را می‌بینند گفت: آنها 3 سال است که خواب المپک را می‌بینند تیم جوانی داریم و سقف آروزهایشان نامحدود است و طوری پرورش دادیم که به کم راضی نباشند. ان‌شاءالله بتوانیم جواب مسئولان را بدهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: کسب چهار مدال تکواندو دور از دسترس نیست و ما به دنبال این هستیم وظیفه خود را انجام دهیم، البته 95 درصد کسانی که به المپیک می‌آیند از تجربه خوبی برخوردارند و در گرندپری‌های مختلف کار کرده‌اند.

مقانلو تأکید کرد: البته المپیک میدان متفاوتی است بچه‌های ما شایسته‌اند اما بقیه هم برای طلا می‌آیند، هر کسی از فرصت‌ها استفاده کند بهترین نتیجه را می‌گیرد ما هم برای کسب خوش رنگ ترین مدال به ریو می‌رویم.

ملی‌پوشان تکواندو به همراه کاروان دو و میدانی و چند وزنه بردار بامداد فردا راهی ریو می‌شوند.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka8ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 نکات خواندنی‌ از تکواندو در المپیک ریو