تاریخ انتشار: 1395/05/23 17:06
کد خبر: 267989

فرزان عاشورزاده: از هر نظر در اوج آمادگی هستم

فرزان عاشورزاده می گوید در اوج آمادگی خود به سر می‌برد و از نظر جسمی و ذهنی آماده حضور در المپیک است
فرزان عاشورزاده: از هر نظر در اوج آمادگی هستم

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی،تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی که اولین نماینده تکواندو ایران در المپیک خواهد بود و عصر سه شنبه مبارزه خود را آغاز می‌کند، در گفت وگو با ایسنا، ‌ در خصوص شرایط آمادگی اش برای حضور در المپیک اظهار کرد: به شخصه از نظر روحی و جسمانی شرایط بسیار خوبی دارم و فکر می کنم در اوج آمادگی به سر می برم. برای هدفمان سخت تلاش کرده ایم. امیدوارم مزد زحمات را بگیریم و المپیک روز همه ما باشد.

دارنده ی طلای جهان در خصوص رقبای خود گفت: من روی دو حریفی که مشخص است برنامه ریزی کردم و کامل آنها را آنالیز کرده ام. در دور اول با نماینده مراکش مبارزه دارم و در دور دوم با برنده اسپانیا و چین مصاف می کنم. دور اول را می‌خواهم با اقتدار شروع کنم و در دور دوم کاری به مراتب سخت تر خواهم داشت با هر دو حریف چین و اسپانیا پیش از این مبارزه کردم و آنها را شکست داده ام.

وی ادامه داد: البته این جا زمین المپیک است و شرایط متفاوت، پس نباید هیچ کس را دست کم گرفت. بعد از دور دوم رقبایم هنوز مشخص نیستند،‌ اما از هر ۱۵ تکواندوکاری که در المپیک در وزن من حضور دارند اطلاعات کافی را کسب کرده ام.

عاشورزاده ضمن تشکر از کادر فنی تیم ملی خاطر نشان کرد: کادر فنی نزدیک به سه سال برای ما زحمت کشید. کادر فنی ایران در دنیای تکواندو بهترین است و ما نیز از آنها درس های زیادی گرفتیم. فکر می‌کنم پروسه گرفتن سهمیه در تکواندو از همه رشته ها سخت تر بود و کادر فنی در این راه مدام در کنار ما بود.

دارنده ی طلای جهان در پایان گفت: من تجربه های خوبی در تکواندو دارم و از این تجربه ها استفاده خواهم کرد. این تجربه‌ها کمک می کند تا زمانی که امتیاز با من است مبارزه را کنترل کنم و در زمانی که حریف از من پیش است حمله کرده و امتیاز بگیرم. در این چند سال اخیر باخت کمی داشتم اما تمام آن شکست ها به برطرف کردن نقاط ضعفم کمک می کند. انگیزه زیادی دارم و مدال هایی که گرفتم انگیزه من را چند برابر می کند.

نماینده ایران در المپیک از مردم خواست که برایش دعا کنند تا حضوری موفق در المپیک داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkpx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشورزاده: هیچ ورزشکاری نمی خواهد در المپیک کم کاری کند