تاریخ انتشار: 1395/06/16 13:26
کد خبر: 263093

مخالفت فیفا با بازی دوستانه فوتسال ایران در کلمبیا

عباس ترابیان از مخالفت فیفا با برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با یکی از تیم های حاضر در جام جهانی خبر داد.

به گزارش فرتاک ورزشی، عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره با فیفا برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران با یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی پیش از شروع مسابقات، عنوان کرد: در آخرین نامه‌ای که از فیفا دریافت کرده‌ام، آنها اعلام کردند تیم‌ ‌ملی ایران نمی‌تواند با تیم‌های حاضر در جام جهانی در کلمبیا بازی دوستانه ای را برگزار کند.

وی افزود: ما به دنبال این بودیم تا با یکی از تیم‌های گروه B به خصوص کوبا یک بازی دوستانه در کلمبیا برگزار کنیم، اما برای این اتفاق باید از دو ماه پیش فیفا را در جریان قرار می دادیم. بنابراین فیفا  با برگزاری این بازی مخالف است.

ترابیان هم‌چنین از پیگیری برای برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا خبر داد و به ایسنا، گفت‌:  از آنجا که نمی‌توانیم با تیم‌های ملی حاضر در کلمبیا بازی کنیم، به دنبال این هستیم با یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا بازی دست گرمی داشته باشیم. از همین رو از طریق یکی از دوستانمان در کلمبیا پیگیر موضوع هستیم و اگر هماهنگی‌های لازم انجام شود، تیم‌ ‌ملی دو روز قبل از بازی با اسپانیا  به مصاف یکی از تیم‌های باشگاهی کلمبیا خواهد رفت.

وی هم‌چنین درپاسخ به چرایی لغو اعزام تیم فوتبال ساحلی ایران به رقابت‌های ویتنام گفت: این موضوع جدیدی نیست اما دلیل این لغو اعزام را نمی‌دانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr7yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دروازه‌بان سابق تیم ملی مدل شد! + عکس