تاریخ انتشار: 1395/05/02 11:35
کد خبر: 272415

آقای گل فوتسال جهان! با یک شکست دنیا به آخر نرسیده!

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در تصمیمی پس از بازگشت تیمش به ایران از سمت سرمربیگری تاسیسات کناره‌گیری کرد.
آقای گل فوتسال جهان! با یک شکست دنیا به آخر نرسیده!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ناگویای ژاپن در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. این ناکامی ترکش‌هایی به همراه داشت که پس از بازگشت تاسیسات به ایران آنها نمایان شدند.

وحید شمسایی که در سال‌های گذشته توانسته بود قهرمانی با تاسیسات در لیگ برتر و آسیا را تجربه کند، این بار در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد و در واقع برای اولین بار نماینده ایران نتوانست به مراحل پایانی جام باشگاه‌های آسیا برسد.

پس از این اتفاق شمسایی در اردوی تیم از بازیکنان خداحافظی می‌کند. گویا او از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و همین موضوع باعث شده تا خواستار استراحت چندین ماهه شود. شمسایی اعلام کرده که می‌خواهد به دور از هیچ هیاهویی به استراحت بپردازد چرا که گویا از لحاظ روحی هم خسته شده است.

به نظر می‌رسد تصمیم شمسایی احساسی باشد چرا که به هر حال در ورزش برد و باخت وجود دارد و شمسایی هم قطعا به این موضوع واقف است چرا که سرد و گرم روزگار را چشیده است. او بارها از شکست‌ها پیروزی ساخته و می‌داند که می‌تواند تجربه شکست‌ها در بازی‌های آینده برد ساخت اما اینکه چرا او پس از اولین شکستش در چندین سال سرمربیگری که تجربه کرده، دست به چنین اقدامی می‌زند جای سؤال بزرگی است. او حتما می‌داند که قرار نیست همیشه پیروز میدان باشد. مهم این است که در شکست‌ها بتواند تجربه‌ای کسب کند و باعث موفقیتش در آینده شود. قطعا آقای گل فوتسال جهان با این مسائل آشناست اما اینکه او تصمیم به خداحافظی می‌گیرد فقط یک تصمیم احساسی می‌تواند باشد که شاید در آینده منصرف شود.

به هر حال پس از این اتفاقات قرار است هیأت مدیره تاسیسات امروز جلسه‌ای را برگزار کند و شمسایی را در مورد تصمیمش منصرف کند. چرا که اعضای هیأت مدیره با رفتن آقای گل جهان به شدت مخالف هستند و از طرف دیگر هم با توجه به اینکه لیگ از روز جمعه آغاز خواهد شد زمانی وجود ندارد که بخواهد تاسیسات بار دیگر کار را از نو شروع کند.

در هر صورت تکلیف تاسیسات امروز مشخص خواهد شد و به نظر می‌رسد که اعضای هیأت مدیره در بازگشت شمسایی به تیم تاسیسات تمام تلاش خود را انجام دهند و او را از این موضوع منصرف کنند.

از کادر فنی تاسیسات شهاب سفال‌منش به احتمال فراوان جدا خواهد شد و حالا باید ببینیم وضعیت وحید شمسایی پس از جلسه امروز با مسئولان تاسیسات به کجا خواهد رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ognwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شمسایی از بین بازی کردن و مربیگری یکی را انتخاب کند
ما نیروی انسانی خوبی داریم