تاریخ انتشار: 1395/05/17 02:41
کد خبر: 269461

حذف نوشاد عالمیان از گردونه رقابت های تنیس روی میز

نوشاد عالمیان در اولین بازی خود در مسابقات تنیس روی میز المپیک ریو با شکست در مقابل حریف اسلونی از گردونه رقابت ها کنار رفت.
حذف نوشاد عالمیان از گردونه رقابت های تنیس روی میز

به گزارش فرتاک ورزشی، نوشاد عالمیان که در دور اول مسابقات المپیک ریو استراحت داشت، در دومین دور به مصاف حریفی از  اسلونی رفت تا بخت خود را برای پیروزی بر این حریف قدرتمند آزمایش کند.

در این دیدار ابتدا بوجان از اسلونی در گیم نخست با نتیجه 11 بر 7 بر نوشاد غلبه کرد که در این ست نوشاد تمرکز لازم را نداشت و علی رغم این که بک هندهای قدرتمندی دارد، در این ست نتوانست از بک هند های خود استفاده لازم را ببرد.

در گیم دوم نوشاد از همان ابتدا مسلط به بازی پرداخت و خیلی خوب توانست حریف خود را تا پایان این گیم تحت فشار قرار دهد و در نهایت نیز با نتیجه 11 بر 8 ست دوم را به سود خود به پایان رساند تا هر دو بازیکن  یک گیم را برنده شده باشند.

در سومین گیم از این بازی نوشاد بازهم تمرکز لازم را نداشت و نتوانست تا پایان بازی را کنترل کند و به راحتی  گیم سوم را با نتیجه 11 بر 4 به حریف اسلونی خود واگذار کرد.

چهارمین گیم از این بازی هم باز نوشاد عالمیان نتوانست به باز تسلط داشته باشد و در نهایت این گیم را هم با نتیجه 11 بر 5 به حریف خود واگذار کرد تا نتیجه 3 بر یک به نفع حریف اسلونی خود کند.

نوشاد برای پیروزی نیاز به تمرکز و پیروزی در سه گیم متوالی بود که کاری سخت و تا حدودی مشکل بود.

در گیم پنجم علی رغم این که نوشاد در ابتدا چند امتیاز از حریفش عقب افتاده بود توانست امتیازهای زیادی را پشت سرهم کسب کند و با حساب 9 بر 7 پی شبیفتد اما متاسفانه نتوانست این اختلاف امتیاز را حفظ کند و در نتیجه این گیم را با نتیجه 11 بر 9 واگذار کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود بازیکن اسلونی به پایان برسد و نوشاد از گردونه بازیها حذف شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdady

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز مسابقات تنیس روی میز با شروع طوفانی مارسلو پارگوئه ای