تاریخ انتشار: 1395/07/24 20:59
کد خبر: 255463

خلاصه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در تقابل با هم‌تیمی قدیمی خود در بارسلونا نتوانست او را شکست دهد و برای دومین هفته متوالی شاهد متوقف شدن شاگردانش بود.

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با برگزاری پنج بازی دنبال شد که در مهم‌ترین آنها منچسترسیتی صدرنشین در شب پنالتی هدر دادن ستاره‌هایش به یک تساوی خانگی با نتیجه یک - یک برابر اورتون رضایت داد.

در این بازی اورتون تحت هدایت رونالد کومان در دقیقه 64 توسط روملو لوکاکو به گل رسید. من‌سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا این فرصت داشت که گل خورده را از روی نقطه پنالتی جبران کند، اما این فرصت را سرخیو آگرو در دقیقه 70 به هدر داد، درست مثل کوین دی‌بروین که در دقیقه 43 اولین پنالتی تیمش را به هدر داده بود. در نهایت این نولیتو بود که در دقیقه 72 ناجی من‌سیتی شد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امشب هم آرسنال در ورزشگاه امارات میهمانش سوانزی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. تئو ولکات دو بار در دقایق 26 و 33 و مسعوت اوزیل در دقیقه 57 برای آرسنال و گیلفی سیگوردسون در دقیقه 38 و بورخا باستون در دقیقه 66 برای سوانزی گلزنی کردند. در این بازی همچنین گرانیت ژاکا در دقیقه 70 از ترکیب آرسنال اخراج شد.

با این نتیجه آرسنال مانند منچسترسیتی 19 امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

امشب همچنین تاتنهام در خانه وست‌برومویچ به تساوی یک - یک رضایت داد و با یک امتیاز این بازی 18 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. ناصر چادلی در دقیقه 82 گل نخست را برای وست‌بروموویچ و دلی آلی در دقیقه 89 برای تاتنهام گلزنی کردند.

در سایر بازی‌های امشب لیگ برتر نتایج زیر به ثبت رسید:

بورنموث 6 - هال‌‌سیتی یک

استوک‌سیتی 2 - ساندرلند صفر

در آخرین بازی امشب از لیگ برتر انگلیس از ساعت 20 به وقت تهران کریستال پالاس میزبان وستهام خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پس از منچسترسیتی و آرسنال 19 امتیازی، تاتنهام با 18 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opd9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی دوباره نیمکت‌نشین شد