تاریخ انتشار: 1395/07/24 21:15
کد خبر: 255456

گواردیولا: به نمایش تیمم افتخار می کنم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی علیرغم تساوی تیمش در برابر اورتون تاکید کرد که به نمایش بازیکنانش در این دیدار افتخار می کند.
گواردیولا: به نمایش تیمم افتخار می کنم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ساعتی پیش منچسترسیتی در دیداری مهیج و در حالیکه دو ضربه پنالتی را در طول مسابقه از دست داد، با نتیجه 1-1 در برابر اورتون متوقف شد.

 

گواردیولا گفت: "ما برای بردن همه کار کردیم و من به بازی تیمم افتخار می کنم. تیم ما نمایش زیبایی داشت، موقعیت های فراوانی خلق کرد و دو پنالتی نیز به دست آورد. آنها تنها یک موقعیت داشتند و آن را تبدیل به گل کردند اما باید عنوان داشت که اورتون نیز توانست به خوبی در برابر ما دفاع کند. من برای بازیکنانم نارحت هستم زیرا آنها لایق پیروزی بودند.

اما ما باید سر خود را بالا بگیریم زیرا از ابتدای فصل نمایش های کامل و خوبی از خود ارائه داده ایم. اما فوتبال اینگونه است و گاهی چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما همه کار برای پیروزی کردیم اما آنها تنها با یک شانس موفق به گلزنی شدند. علیرغم ناامیدی برای نتیجه حاصل شده، باید عنوان کنم که کومان و اورتون نیز عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانم تمام تلاش خود را برای به گل تبدیل کردن پنالتی ها انجام دادند اما امیدوارم در آینده پنالتی های بیشتری را تبدیل به گل کنیم. البته این اولین و آخرین بازی نیست که ما چنین بازی هایی را تجربه خواهیم کرد".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebevy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید مورینیو از شاگردانش در روز تساوی یونایتدی ها