تاریخ انتشار: 1395/04/28 13:08
کد خبر: 273311

واکنش سریع و همراه با ترس بایرن به مصدومیت روبن

باشگاه بایرن مونیخ برای به‌خدمت گرفتن پدیده جوان شالکه دست به کار شد.
 واکنش سریع و همراه با ترس بایرن به مصدومیت روبن

 آرین روبن 32 ساله که در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل بایرن مونیخ مقابل تیم دسته پنجمی لیپشتات از ناحیه عضله ران آسیب دید تا شش هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود و به این ترتیب او به احتمال فراوان دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا و نیز بازی سوپرجام آلمان را از دست خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ از مصدومیت‌های پیاپی بال هلندی خود به ستوه آمده و خواهان خرید جانشینی مطمئن برای وی از شالکه به نام لئوری سانه است.

هفته گذشته بود که نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد منچسترسیتی برای عقد قراردادی چهار ساله با سانه 20 ساله به توافق رسیده است و این بازیکن به‌زودی از شالکه به ورزشگاه اتحاد نقل‌مکان خواهد کرد و از این انتقال چیزی حدود 50 تا 60 میلیون یورو نصیب شالکه خواهد شد.

حالا همین نشریه آلمانی خبر می‌دهد که مصدومیت مجدد روبن، بایرن مونیخ را غافلگیر کرده و با توجه به اینکه این بازیکن هلندی احتمالاً چند بازی‌ اول فصل را از دست خواهد داد، باواریایی‌ها را به فکر به خدمت گرفتن بازیکنی جدید در این پست انداخته است و آن کسی نیست جز لئوری سانه.

«بیلد» اعلام کرده که سران باشگاه بایرن مونیخ با همتایان خود در شالکه تماس گرفته‌اند و در خصوص انتقال احتمالی این بازیکن 20 ساله به آلیانتس آره‌نا مذاکره کرده‌اند.

سانه 20 ساله که فصل اخیر در 42 بازی از رقابت‌های مختلف 9 گل برای شالکه به‌ثمر رساند و هفت پاس گل داد، حالا سر دوراهی بایرن مونیخ و منچسترسیتی قرار گرفته، هرچند بایرن پیش از این نشان داده است که استعدادهای آلمانی را به این سادگی از دست نمی‌دهد.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kal8d

آخرین اخبار