تاریخ انتشار: 1395/08/25 23:41
کد خبر: 248930

سایت AFC به اشتباهش درخصوص بازی ایران و سوریه اعتراف کرد

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از بازی ایران و سوریه نوشت شرایط بدی جوی باعث شد دو تیم نتوانند نمایش اصلی خود را انجام دهند.
سایت AFC به اشتباهش درخصوص بازی ایران و سوریه اعتراف کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از تساوی بدون گل تیم‌های ایران و سوریه در پایان دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در آسیا، در گزارشی نوشت: شرایط آب و هوایی نه تنها آغاز این بازی را ۴۵ دقیقه به تاخیر انداخت بلکه بازی کردن را هم برای هر دو تیم دشوار کرد.

ایران در پایان این بازی با ۱۱ امتیاز بالاتر از کره جنوبی در رده نخست گروه A قرار گرفت. هرچند آن‌ها نسبت به سوریه شانس‌های بهتری برای گلزنی داشتند اما نتوانستند توپ را با تور دروازه آشنا کنند.

سوریه هم با این تساوی ۵ امتیازی شد و پایین‌تر از ازبکستان در رده چهارم جدول باقی ماند.

شاگردان کی‌روش نخستین موقعیت جدی بازی را در ۵ دقیقه ابتدایی بازی به دست آوردند. اشکان دژاگه پاسی را به مهدی طارمی داد اما شوت این بازیکن به وسیله ابراهیم آلما دروازه‌بان سوریه به خوبی مهار شد.

۱۰ دقیقه پیش از پایان نیمه نخست دژاگه بار دیگر در متن حمله ایران قرار گرفت. او بیرون محوطه جریمه یک شوت به سمت دروازه سوریه شلیک کرد که این توپ هم به وسیله آلما جمع شد. پس از آن ضربه سر سعید عزت‌اللهی هم به وسیله مدافعان سوریه دفع شد تا ایران در این نیمه از موقعیت‌هایش سودی نبرد.

در نیمه دوم سوریه با نفرات زیاد در خط دفاع به دنبال مقاومت در برابر حمله‌های ایران بود و هر لحظه که از بازی می‌گذشت، ثابت می‌شد که ایران برای شکستن این سد دفاعی کار سختی دارد. سوریه در تلاش بود که ریتم بازی ایران را قطع کند اما ایران همچنان به تلاش خود برای شکستن این سد ادامه می‌داد.

در دقایق پایانی بازی موقعیت‌ها برای ایران کمتر و کمتر می‌شد و در یکی از این فرصت‌ها علیرضا جهانبخش تا آستانه فروپاشی دروازه سوریه هم پیش رفت اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این مهم‌ترین موقعیت بازی بود که پس از گل نشدن آن آه از نهاد جهانبخش و سایر ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه بلند شد. در ادامه ایران باز هم تلاش کرد که به گل برسد اما تلاشش در این راه بی‌نتیجه بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b87xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی دژاگه کاپتان حریف را می ترساند