تاریخ انتشار: 1395/08/27 18:44
کد خبر: 248586

حمایت تمام قد یورگن کلوب از وین رونی/ رفتار رونی طبیعی و عادی است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به حمایت از وین رونی پرداخت و رفتار او را طبیعی و عادی خواند.
حمایت تمام قد یورگن کلوب از وین رونی/ رفتار رونی طبیعی و عادی است

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از انتشار عکس های نامناسب از وین رونی، در روزهای اخیر انتقادات شدیدی از او شده است اما کلوپ این اتفاقات را برای همه عادی می داند.

کلوپ گفت: "وین رونی برای اتقاقات آن شب از همه عذرخواهی کرده است؟ حقیقتا من برای بازیکنان ناراحت شدم. البته بازیکنان درآمد بالایی دارند و شغل مورد علاقه خود را در اختیار دارند اما بالاخره باید قبول کرد که همه ما خصایص انسانی نیز داریم و ما هم در نوشیدن زیاده روی می کنیم و خیلی سیگار می کشیم.

 

بازیکنان نیز به مراسم های مختلف دعوت می شووند و با رفتاری حرفه ای، جوری نشان می دهند که به نوشیدنی و سیگار علاقمند نیستند و باید از آن فاصله بگیرند. من معتقدم که نسل فعلی فوتبال، حرفه ای ترین بازیمنان همه ادوار هستند و این در حالیست که ستارگان نسل های گذشته بیشتر به این دست از کارها مبادرت می ورزیدند. از نظر من مشکل رونی خیلی جدی نیست و شاید تنها محل و زمانبندی وی اشتباه بوده است.

در بسیاری از مراسم تیم های مختف نیز چنین اتفاقی رخ می دهد ولی کسی از آن باخبر نمی شود. این اتفاقات به این علت رخ داده است که زندگی خصوصی بازیکنان به شدت زیر نگاه رسانه ها است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndmno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: متاسفانه منچستریونایتد تیم قدرتمندی است