تاریخ انتشار: 1395/09/03 11:48
کد خبر: 247518

نبرد داغ آزمون و رفقا در یخبندان روسیه

در سرمای وحشتناک حاکم بر روسیه امشب فوتبالدوستان شهر روستوف در جنوب غربی این کشور شاهد نبردی داغ با ستاره های گران قیمت حاضر در ایالت باواریا آلمان خواهند بود.
نبرد داغ آزمون و رفقا در یخبندان روسیه

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، بعد از تنها یک تساوی خانگی برابر آیندهوون و سه شکست مقابل رقبا امشب یاران سردار آزمون و سعید عزت الهی در روستوف در حالی از بایرن مونیخ آلمان پذیرایی می کنند که این مصاف به نوعی آخرین تیر در ترکش آنها برای بقا در رقابت های اروپایی این فصل محسوب می شود.

 

آخرین میزبانی مرحله گروهی مقابل تیمی پرستاره از کشور آلمان خواهد بود که براساس گزارش های منتشره در سایت های معتبر اروپایی بیش از 30 تا 40 برابر حریف روس خود ارزش گذاری شده است و تا دل تان بخواهد ستاره های رنگارنگ و گران قیمت در ترکیب دارد. سوای از حساسیت هایی که این بازی در راه ماندن در اروپا را برای روستوفی ها دارد به نوعی جنبه انتقامی نیز خواهد داشت به خصوص بعد از شکست سنگین 5-0 در بازی رفت در ورزشگاه آلیانس آرنا.

رسانه های روسیه از جمله سایت sov و sportsru در گزارشی از آخرین جلسه تمرینی روستوف که شب گذشته برگزار شد مدعی شدند همچون بازی های قبلی سردار آزمون انتخاب اول قربان بردی اف و دستیارانش در خط حمله خواهد بود اما سعید عزت الهی همچنان باید با نیمکت نشینی در حسرت چشیدن طعم بازی در مهمترین لیگ دنیا باقی بماند.جالب تر این که این سایت ها از رقم خوردن بازار سیاه بلیت فروشی در اطراف ورزشگاه المپیگو 2 خبر داده و مدعی شدند برخی از طرفداران رقمی بین 20 هزار تا 200 هزار روبل (100 هزار تا یک میلیون تومان) برای خرید بلیت از واسطه ها پرداخت کردند.

 

جدال امشب دو تیم در سرمای 10- درجه شهر روستوف برگزار خواهد شد، اتفاقی که به یکی از سوژه های جنجالی میان دو طرف تبدیل شد به خصوص بعد از فیلمی از تمرین بایرنی ها در بارش شدید برف شهر مونیخ وسرمای حاکم بر این شهر. البته در این بین شیطنت توماس مولر مهاجم بایرنی ها نیز مزید برعلت شد چون این بازیکن در این فیلم به نوعی پاسخ کری خوانی روس ها را با نحوه پوشیدن لباس در سرما را داده بود!

مصاف دو تیم با توجه به برودت و سرمای حاکم بر کشور روسیه به صلاحدید مقامات برگزار کننده تورنمنت در یوفا زودتر از همه بازی های امشب و از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد که این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش به روی آنتن خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk9kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقای آنچلوتی! برای کسب برد، مولر را وادار به گلزنی کن!