تاریخ انتشار: 1395/09/03 12:24
کد خبر: 247513

ریاض محرز: لسترسیتی نگران سقوط از لیگ برتر نیست

محرز معتقد است لستر ترسی از سقوط ندارد.
ریاض محرز: لسترسیتی نگران سقوط از لیگ برتر نیست

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، ریاض محرز، هافبک 25 ساله لستر سیتی می گوید که فرم خوب آنها در لیگ قهرمانان باعث شده است که آنها هیچ هراسی از سقوط از لیگ برتر نداشته باشند.

روباه ها در حال حاضر در صدر جدول گروه G قراردارند، در حالی که در لیگ برتر، قهرمانان فصل پیشین تنها با دو امتیاز اختلاف با منطقه سقوط در جایگاه چهاردهم ایستاده اند.

محرز گفت:

ما فشار خاصی را حس نمی کنیم، ما فقط باید سعی کنیم که مسابقات را ببریم، فرقی ندارد که لیگ قهرمانان باشد یا لیگ برتر. از لیگ قهرمانان همانند لیگ برتر لذت می برم. وقتی جوان تر بودم دوست داشتم که در لیگ قهرمانان بازی کنم و حالا به آن رسیده ایم و خوب هم بازی می کنیم. بازی خاصی برای من وجود ندارد، همه بازی ها اهمیت دارند و من از همه آن ها لذت می برم.ما مسابقات را در لیگ قهرمانان با موفقیت پشت سر گذاشته ایم. قطعا در پیروزی های ما بازیکنانی هستند مانند اسلام سلیمانی که برای تیم گلزنی می کنند. اسلام خوب گلزنی می کند و ما خوب دفاع می کنیم و تا به حال فقط یک گل دریافت کرده ایم. بدین ترتیب وقتی که ما در لیگ برتر به پیروزی دست یابیم همه احساس خرسندی می کنند.

محرز فصل پیش بعد از قهرمانی در لیگ برتر به آرسنال لینک شده بود ولی در آگوست با امضای قراردادی چهار ساله قرارداد خود را با لستر تمدید کرد. وی می گوید که از ماندن در کینگ پاور بسیار خوشحال است. او می گوید:

بله، من از حضور در اینجا راضی هستم. حتی زمانی که گمانه زنی ها وجود داشت روزنامه ها را دنبال نمی کردم. اگر من در لستر ماندم به این خاطر بود که می خواستم با این تیم اینجا رشد یابم و در لیگ قهرمانان بازی کنم و ادامه دهم. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. اگر شما به مردم گوش دهید که می گویند: "ریاض خیلی خوب است!" شما نمی توانید فوتبال بازی کنید، شما فقط به حرف مردم گوش می دهید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbwb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی منچستریونایتد - فنرباغچه