تاریخ انتشار: 1395/09/03 14:42
کد خبر: 247478

سوسو: زیدان و رونالدینیو الگوهایم بودند

سوسو، هافبک جوان میلان در این فصل عملکرد درخشانی داشته و نگاه ها را به خود جلب کرده است.
سوسو: زیدان و رونالدینیو الگوهایم بودند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سوسو که پس از دوره ای حضور در لیورپول به میلان ملحق شده است. وی اظهار داشت:

همه چیز خوب پیش می رود. پس از چند سال حضور در میلان مهم بود که بتوانیم فرمول ایده آل را پیدا کنیم و بالاخره مونتلا روش ایده آل را پیدا کرد. برایم عجیب است که مونتلا این قدر به بازیکنان جوان اعتماد دارد. او مربی عادلی است و برایش سن بازیکنان مهم نیست بلکه نقشی که در تیم دارند مهم است. ما تیم بسیار جوانی هستیم. به من گفته بودند که در ایتالیا ممکن است که فرصتی پیدا نکنم چرا که می گفتند بازیکنان جوان در این جا فرصت پیدا نمی کنند اما مشخص شد که شرایط این طور نیست.مونتلا را از مزان حضورش در فیورنتینا می شناختم. به عنوان بازیکن هم می دانم که مهاجم بزرگی بوده است.

سوسو در مورد الگوهای دوران بازی خود هم صحبت کرد:

از بچگی زیدان و رونالدینیو را دوست داشتم. دو الگوی من بودند و سعی می کردم که از انها تقلید کنم هر چند که مثل من چپ پا نبود. کلاس بازی زیدان و جادوی رونالدینیو همیشه برای من یک الگو بودند.

ستاره اسپانیایی میلان در مورد اهداف میلان و درخشش خودش صحبت کرد:

هدف ما بازگشت به تورنمنت های اروپایی است. در حال حاضر تنها هدف ما همین است و به بازیهای بعدی فکر می کنیم. گلزنی در بازیها خیلی مهم است.  در مقابل اینتر از این که نتوانستیم پیروز شویم ناراحت شویم. قبل از بازی گفته بودم که اگر دبل کنم از سن سیرو تا زمین ورزشی میلان پیاده می روم چرا که فکر می کردم چنین احتمالی وجود ندارد اما خوشحالم که دبل کردم . قولی که دادم صرفا برای نشان دادن یک هدف غیرممکن بود. دربی میلان یکی از زیباترین بازیهایی است که می توانی داشته باشی. وقتی با اینزاگی اولین بازی خود را در میلان داشتم  حس بی نظیری داشت.

سوسو در مورد ستاره این سالهای میلان یعنی دوناروما که درون دروازه صحبت می کند بیان کرد:

دوناروما عالی است. کیفیت بی نظیری به عنوان یک دروازه بان دارد. باید به روندش ادامه بدهد. با این روند می تواند بازیکن بسیار مهمی باشد. لوکاتلی هم عالی بازی می کند و هافبک خوبی است. مهم این است که به تلاش ادامه بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzgkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقلید ناموفق دروازه‌بان سوریه از بیرانوند!