تاریخ انتشار: 1395/09/13 12:48
دیلی استار: سردار در لبه تاریخ
کد خبر: 245413

سردار آزمون مورد توجه استعداد یاب های لیورپول

سایت دیلی استار انگلستان در گزارشی به بررسی پرونده حضور آزمون در فوتبال انگلستان پرداخته است.
سردار آزمون مورد توجه استعداد یاب های لیورپول

به گزارش فرتاک ورزشی، سایت معتبر دیلی استار در گزارشی به بررسی روند انتقال سردار آزمون به لیورپول پرداخته است. این سایت در ابتدای گزارش خود آورده است: و مهاجم 21 ساله ای که می تواند با امضای قرار داد با لیورپول و حضور در لیورپول تاریخ سازی کند. پیش از این هیچ بازیکن ایرانی در آنفیلد حضور نداشته و آزمون می تواند اولین بازیکن ایرانی در تاریخ آنفیلد باشد.

دیلی استار در ادامه گزارش خود به پیشرفت فوتبال ایران با واژه "پرواز فوتبال ایران" اشاره کرده و نوشته است: کریم باقری اولین بازیکن ایرانی بود که در چارلتون حاضر شد؛ اگرچه او در این مدت تنها 15 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه دیگر بازیکنانی بودند که در بولتون حضور پیدا کردند تا سه بازیکن ایرانی در انگلستان بازی کرده باشند.

این سایت معتبر در ادامه تحلیل خود درباره آزمون آورده است: آزمون 21 ساله چشم بسیاری از را با نمایش های خود در روستوف روسیه گرفته است و یکی از بازیکنانی است که لیورپول او را رصد می کند. به همین دلیل استعداد یاب های لیورپول نیز این بازیکن را مد نظر قرار داده اند.

 

j7O8Eoh59BKo

دیلی استار آزمون را مهاجم "همه کاره" نامیده که قابلیت بازی در همه پستهای خط حمله را دارد. اما آنها معقتد هستند هیچ نشانه ای برای انتقال آزمون در آینده نزدیک به لیورپول وجود ندارد اما این نشریه اعتراف کرده که لیورپول آزمون را تحت نظر دارد و هر اتفاقی در آینده ممکن است رخ دهد. این آینده می تواند ماه ژانویه(بازار نقل و انتقالات زمستانی) باشد و به طور ناگهانی این بازیکن راهی آنفیلد شود زیرا سردار بازیکنی است که نشانه هایی برای تبدیل شدن به یک شخصیت برجسته را با گذشت زمان دارد.

دیلی استار سرنوشت آزمون را به سرنوشت مارکو گروییچ تشبیه کرده که در ژانویه گذشته پیش از پایان فصل قرارداد خود را با لیورپول امضا کرده است.

این نشریه البته واکنش آزمون به دریافت پیشنهاد از آژاکس، پی اس وی و لیورپول را در پایان گزارش خود آورده است. آزمون چندی پیش در پاسخ به پیشنهاد از تیم های مطرح اروپایی گفته بود که هنوز پیشنهادی دریافت نکرده اما اگر پیشنهاد از لیورپول و باشگاه های دیگر وجود داشته باشد، من آن را دنبال می کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbn8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعات داغ نقل و انتقالات سردار آزمون آنچنان بیراه هم نیستند/ آزمون این بار به کدام تیم می رود؟