تاریخ انتشار: 1395/09/13 14:31
کد خبر: 245389

مورینیو: تفکر فان‌خال مانع قهرمانی ما می‌شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که تفکری که فان خال در تیم ایجاد کرده مانع قهرمانی تیم در لیگ برتر خواهد شد.
مورینیو: تفکر فان‌خال مانع قهرمانی ما می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی ، منچستر مقابل وستهام با تساوی 1-1 متوقف شد و اختلافش با چلسی در صدر به 11 امتیاز رسید. یونایتد پس از فصل 13-2012 و بازنشستگی فرگوسن دیگر قهرمان لیگ نشد و با مویس و فان خال روزهای خوبی را تجربه نکرد. حال سرمربی پرتغالی مدعی شد که تفکری که تیم در دو سال فان خال پیدا کرده باعث شده تا حالا در لیگ برتر موفق نباشد.

 

01158083

او گفت:" گاهی وقتی یک مربی هدایت یک باشگاه را برعهده می‌گیرد، تفاوت در نگرش او با مربی قبلی خیلی فرقی نمی‌کند. در چنین شرایطی تنها به ضربه کوچک لازم است، تنها یک اثر انگشت از مربی جدید تا همه چیز روبراه شود. اینجا ما سعی داریم کاری کاملا متفاوت با مربی قبلی انجام دهیم. مطمئنا اگر در جهت برعکس حرکت نمی‌کردیم نتایج بهتری کسب می‌کردیم. من راجع به سیستم تاکتیکی صحبت نمی‌کنم. من راجع به اینکه بازیکنان دوست دارند چطور بازی کنند صحبت می‌کنم و این در فوتبال سخت ترین چیز برای تغییر دادن است.

در لیگ به اندازه ای که شایسته هستیم به گل نرسیده ایم. شکی نیست که در حال پیشرفت هستیم. ما می‌دانیم که به کجا خواهیم رفت و مسیر ما قهرمانی است ولی شاید امسال نتوانیم به آن برسیم. در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست ولی این فاصله بسیار زیاد است. نمی‌دانم کی به جام خواهیم رسید، شاید وقتی اینجا نباشم ولی ما روی این موضوع کار می‌کنیم تا محقق شود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjy6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد باز هم در خانه پیروز نشد