تاریخ انتشار: 1395/10/01 12:14
کد خبر: 241529

موافقت هواداران رئال مادرید با فروش ستاره خود

گروهی زیادی از هواداران کهکشانی‌ها موافقت خود را با فروش هافبک هجومی کلمبیایی تیم محبوب‌شان که ساز جدایی کوک کرده است، اعلام کردند.
موافقت هواداران رئال مادرید با فروش ستاره خود

نشریه آس برای اطلاع از موضع هواداران تیم فوتبال رئال‌مادرید در خصوص جدایی خامس رودریگس از این تیم یک نظرسنجی در مورد جدایی این بازریکن انجام داد که در آن تعداد موافقان به مراتب بیشتر از تعداد مخالفان بوده است.

خامس این هفته پس از قهرمانی رئالی‌ها در جام باشگاه‌های جهان اعتراف کرد که از نیمکت‌نشینی در تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان راضی نیست و اینکه به پیشنهاداتی که دارد فکر خواهد کرد. با کاهش مدت محرومیت رئال‌مادرید از خرید بازیکن از دو پنجره به یک پنجره نقل‌و‌انتقالات حالا احتمال فروش هافبک پیشین موناکو بیشتر هم شده است به خصوص که او مشتریان دست به نقدی مانند منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، یوونتوس و اینتر دارد.

در نظرسنجی نسخه اینترنتی نشریه آس، 25 هزار نفر شرکت کرده‌اند که 70.85 درصد آنها شامل 17 هزار و 751 نفر به فروش خامس رودریگس رأی مثبت داده‌اند و 7 هزار و 304 نفر دیگر نیز مخالف جدایی او از کهکشانی‌ها بوده‌اند.

خامس از ماه ژانویه سال 2016 که زین‌الدین زیدان جانشین رافائل بنیتس شد تنها نزدیک به 41 درصد از مجموع کل دقایق بازی‌های رئال در میدان حاضر بوده و در هیچ یک از بازی‌های بزرگ این تیم، در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak9wk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل نارضایتی خامس از زبان آمار