تاریخ انتشار: 1395/05/02 14:10
کد خبر: 272398

پدر سردار آزمون: مگر آماتور هستیم که سردار را بدون سند و مدرک از تمرین روبین کازان به تمرین روستوف ببریم؟

پدر سردار آزمون در بیانیه‌ای نسبت به برخی مواردی که اخیراً نسبت به سردار نسبت داده شده انتقاد کرد.
پدر سردار آزمون: مگر آماتور هستیم که سردار را بدون سند و مدرک از تمرین روبین کازان به تمرین روستوف ببریم؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در بیانیه پدر سردار آزمون آمده است:

«ماجرای سردار آزمون به پایان رسید. ماجرای جدایی او از روبین‌کازان و پیوستنش به تیم روستوف روسیه که همه چیز قانونی پیش رفت، اما در این ماجرا حاشیه‌های زیادی هم به وجود آمد. مهاجم اول تیم ملی فوتبال کشورمان که یک فصل و نیم به صورت قرضی از روبین‌کازان راهی روستوف روسیه شده بود، طبق بندی در توافقنامه سال آخر بین دو باشگاه می‌توانست در صورت میل خود با پرداخت 2.5 میلیون یورو رضایت‌نامه گرفته و به صورت قطعی راهی روستوف شود. این اتفاق نیاز به طی شدن روال قانونی داشت که از همین‌رو سردار آزمون چند روزی در تمرینات کازانی‌ها حاضر شد و پس از طی شدن روال قانونی با ترک تمرینات این تیم، به اردوی روستوف در اتریش پیوست.

پس از این اتفاقات مدیران جدید باشگاه روبین‌کازان که چند ماه است روی کار آمده‌اند، این بند توافقنامه را قبول نداشتند و به همین دلیل کار به شکایت رسید. با لابی‌های سیاسی صورت گرفته، کازانی‌ها توانستند در این پرونده و در رأی فدراسیون فوتبال روسیه برنده شوند اما ماجرا به اینجا ختم نشد، چرا که مسئولان باشگاه روستوف و وکیل سردار آزمون پیش‌دستی کرده و شکایتی را به فیفا ارائه کرده بودند. در نهایت این پرونده به دادگاه عالی ورزش رفت تا آنها در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. تصمیمی که رأی را به سود سردار آزمون و روستوف داد تا لابی‌های سیاسی کازانی‌ها نیز شکست بخورد.

علاوه بر اخباری که از سوی رسانه‌های روسیه‌ای منتشر می‌شد، برخی اخبار دیگر هم وجود داشت که سردار آزمون را در این ماجرا متهم می‌کرد که البته در گذشته هم چنین اخباری وجود داشت. ماجرایی که باعث آزرده شدن خلیل آزمون، پدر مهاجم جوان تیم ملی و مربی پیشین والیبال شده است. خلیل آزمون درباره این ماجرا یادداشتی نوشت و به این حاشیه‌ها واکنش نشان داد: «در این مدت رسانه‌ها و سایت‌هایی بودند که انواع و اقسام خبرهای دروغ را منتشر کردند. خبرهایی که جز خراب کردن ذهن مردم و البته آزار ما چیزی نداشت و این رسانه‌ها با چنین اخباری فقط خودشان را خراب کردند. رسانه‌هایی که از ماجرا خبر نداشته و مغرضانه اخبار حاشیه‌ای را منتشر می‌کردند. آن هم برای بازیکنی که برای این مملکت آبرو کسب می‌کند . درود بر شرف شان و باید تشکر کنم که چنین رویکردی را داشتند. این دلخوری و ناراحتی نه از رسانه‌هایی که به صورت حرفه‌ای کار خود را انجام می‌دادند، بلکه از رسانه‌هایی است که بدون داشتن اطلاع فقط خبرسازی کرده و خبرهای دروغ خود را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کردند. جدا از ماجرایی که رسانه‌های روسی منتشر کردند و خبرهای آن به صورت ترجمه روی رسانه‌ها قرار می‌گرفت و دلخوری از آنها وجود ندارد، اما برخی دامن زدن‌ها به این ماجرا جز غرض ورزی دلیل دیگری نداشت. اخباری چون دو سال محرومیت برای سردار، فرار آزمون از تمرین روبین‌کازان، آزمون دوپینگ کرده است، ماده ممنوعه خون شاراپوا در خون سردار و چند خبر ساختگی دیگر، تمام حاشیه‌هایی بود که از سوی برخی هموطن‌ها ساخته شد. جز تشکر نمی‌توانم چیزی بگویم . فقط می گویم گل کاشتید، اما کاش از این پس برای جذب مخاطب راه درستی را پیش بگیریم.»

آزمون که چند سالی است در روسیه و کنار سردار حضور دارد و خودش هم مربی حرفه ای والیبال بوده بیانیه اش را اینگونه به پایان می برد:« می دانستیم چکار می کنیم؟ مگر آماتور هستیم که سردار را بدون سند و مدرک از تمرین روبین کازان به تمرین روستوف ببریم؟ قرارداد سردار در اختیار من بود. روستوف پول رضایتنامه را به حساب روبین کازان ریخته بود و همه می دانستیم که در نهایت رای به سود ما و روستوف اعلام خواهد شد. پس نیازی نبود این همه استرس به خوردِ مردم و تیم ملی داده شود. آن هم بدون دریافت اطلاعات دقیق از خودمان. امیدوارم از این پس شاهد انتشار چنین اخباری نباشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jbye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان اردوی روستوف در اتریش/ یاران آزمون به روسیه بر می گردند