تاریخ انتشار: 1395/10/21 14:35
کد خبر: 236851

عذرخواهی اینیستا از فوتبال دوستان

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا به خاطر عدم حضور خود و هم‌تیمی‌هایش در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۶، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی اینیستا از فوتبال دوستان

به گزارش فرتاک ورزشی، با وجود آنکه باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای عدم حضور بازیکنان و نمایندگان این تیم در مراسم شب گذشته (دوشنبه) معرفی برترین‌های فوتبال دنیا در مقر فیفا را توجیه کرد، کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها بابت نرفتن خود و هم‌تیمی‌هایش به این مراسم عذرخواهی کرد.

اینیستا که تیمش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان اتلتیک بیلبائو است، در یک پیام ویدئویی در نقش سخنگوی باشگاه ظاهر، دلیل عدم حضور بارسایی‌ها در مراسم شب گذشته را توضیح داد.

وی گفت: به عنوان کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا مایلم اعلام کنم که ما از فیفا و فیف‌پرو بابت تجلیل از ما در این مراسم و قرار گرفتن در تیم منتخب جهان تشکر می‌کنم. همچنین مایلم مراتب عذرخواهی‌مان به دلیل غیبت در این مراسم به دلیل بازی بسیار مهم پیش رو در جام حذفی اسپانیا که می‌بایست خودمان را برای آن آماده کنیم، اعلام کنم.

بارسلونا از ساعت 23:45 به وقت تهران در حالی به مصاف باسکی‌ها می‌رود که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک به این تیم باخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489l6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارنظر کریم بنزما در مورد ال کلاسیکو