تاریخ انتشار: 1395/10/21 16:37
کد خبر: 236824

پشت پرده غیبت بازیکنان بارسا در مراسم فیفا

روز گذشته بازیکنان بارسلونا در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند که به مراسم The Best فیفا نروند به این بهانه که بازی حساس با بیلبائو را در پیش دارند.
پشت پرده غیبت بازیکنان بارسا در مراسم فیفا

در واقع این دلیل در بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا قید شده بود؛ اما به ادعای دیاریو اسپورت، در پیش بودن بازی حساس با بیلبائو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری، علت اصلی غیبت اینیستا، سوارز، مسی و پیکه نبوده است.

گفته شده است که بازیکنان بارسا تنها یک ساعت قبل از پرواز تصمیم گرفتند که به زوریخ نروند؛ در حالیکه این تصمیم شب قبلش و در پرواز برگشت بارسلونا از ویارئال گرفته شده بود.

ناراحتی شدید بازیکنان بارسا از تساوی مقابل ویارئال و داوری جنجالی آن بازی، تاثیری کاملا منفی روی آنها گذاشته بود و مهمتر اینکه مسی و دیگر کاپیتان های بارسا، از رفتار دو گانه مدیران باشگاه به ستوه آمده اند.

 

در چند روز اخیر که پیکه و دیگر بازیکنان بارسا به شدت از وضعیت داوری ها در فوتبال اسپانیا شاکی هستند، سرمربی و نیز مدیران بارسا به حمایت از داوران پرداخته و به نوعی به مخالفت با بازیکنان پرداخته اند. حتی ژوردی مستره، نایب رئیس ورزشی بارسلونا در تماسی با پیکه از وی خواسته است که به انتقادات صریح خود از داوران پایان دهد.

 

همین مخالفت ها باعث شده تا بازیکنان بارسا تصمیم بگیرند تا مدیران تیمشان را در مراسم فیفا تنها بگذارند تا بدین ترتیب اعتراض خود را به گوش شان رسانده باشند.

در تمرین صبح روز گذشته، جلسه ای بین پیکه، ماسکرانو، بوسکتس، مسی، سوارز و اینیستا برگزار شده و در نهایت تصمیم قطعی مبنی بر عدم رفتن به مراسم فیفا گرفته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456559

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ رونالدو به گفته های جنجالی پیکه