تاریخ انتشار: 1395/10/21 18:37
کد خبر: 236788

انریکه: تصمیم نرفتن به مراسم فیفا درست بود

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود، به حمایت از تصمیم بازیکنانش برای نرفتن به مراسم بهترین های فیفا پرداخت.
انریکه: تصمیم نرفتن به مراسم فیفا درست بود

بارسلونا فردا در نوکمپ بازی حساسی برابر بیلبائو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری پیش رو دارد. آبی اناری ها که بازی رفت را 2-1 واگذار کرده اند، فردا برای صعود، محکوم به پیروزی هستند. به همین دلیل مسی، سوارز، اینیستا و پیکه تصمیم گرفتند که به مراسم بهترین های سال فیفا که شب گذشته در زوریخ برگزار شد نروند.

انریکه در همین رابطه گفت:« اینگونه تصمیم ها شخصی هستند و به خود بازیکنان مربوط است. من به عنوان مربی به آن احترام می گذارم؛ به خصوص که انگیزه هایی کاملا ورزشی پشت این تصمیم نهفته بود. من 100 درصد از تصمیم بازیکنانم حمایت می کنم و معتقدم چون علت نرفتن آنها کاملا ورزشی بود، تصمیم درستی گرفتند.

البته انتقاد حق همه است و هر کسی می تواند در این مورد نظر خودش را بیان کند.»

اعتراضات پیکه به داوری:« این نظر پیکه است و معتقدم که چنین موضوعی نه روی او و نه روی شرایط بارسا تاثیر منفی نخواهد گذاشت. پیکه یک شخص بالغ است و می داند که چه باید بگوید. او یک حرفه ای بزرگ و یک بازیکن حیاتی برای ماست.

اینکه چرا من به مسائل داوری ورود نمی کنم این است که دخالت من و باشگاه بارسلونا در مساله اشتباهات داوری درست نیست. معتقدم گریه کردن و گلایه از داوری ها کار خیلی ساده ای است و من وظایفی سنگین تر روی دوشم دارم.»

بازی برگشت برابر بیلبائو:« بازی رفت را به خوبی آنالیز کرده ایم. واضح است که نتیجه بازی رفت به سود ما نبود ولی زدن یک گل در خانه حریف، به ما این امکان را داده است که با خوشبینی به بازی برگشت نگاه کنیم. جام حذفی است و فقط یک تیم باید صعود کند. مسلما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه بازی رفت را جبران کرده و به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

هرچند در بازی برابر بیلبائو و ویارئال، نتایج خوبی نگرفتیم اما شایستگی ما بسیار بیشتر از اینها بود. فوتبال همین است و گاهی تیمی که برتر میدان است، موفق به کسب پیروزی نمی شود.».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgb96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا و مصیبتی به نام بازی چرخشی
اختصاصی/

اینیستا: در نیوکمپ صعود می کنیم
بعد از شکست مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی