تاریخ انتشار: 1395/10/21 20:23
در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت
کد خبر: 236752

ساکی: مونتلا در حال ترسیم شاهکار در میلان است

آریگو ساکی، مربی افسانه ای باشگاه میلان در مصاحبه جدید خود به تمجید ویژه از وینچنزو مونتلا پرداخت.
ساکی: مونتلا در حال ترسیم شاهکار در میلان است

تیم فوتبال میلان با سرمربیگری وینچنزو مونتلا این فصل وضعیت بهتری پیدا کرده و حالا در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است. میلان سه هفته پیش در سوپر جام ایتالیا با شکست یوونتوس به قهرمانی رسید تا امیدها برای بازگشت این تیم به دوران اوج در دل هواداران روسونری زنده شود.

vP9xCvsKkn69

آریگو ساکی در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا به تمجید از سرمربی 42 ساله میلان پرداخت: «مونتلا در میلان خیلی خوب کار نکرده، بلکه کارش را فوق‌العاده انجام داده است. وینچنزو در حال ترسیم شاهکاری در میلان است. در ابتدا از انتخاب مونتلا به عنوان سرمربی میلان خیلی مطمئن نبودم چون او می‌توانست جزو آن دسته از مربیانی باشد که فوتبال هجومی را می‌پسندند، اما حالا سبک بازی که او در نظر گرفته را دوست دارم.

 کار با بازیکنان جوان نیاز به صبوری دارد و باید قادر به آموختن باشید. به نظرم مونتلا معلم خوبی است. به ماتیا دی‌شیلیو نگاه کنید، او اعتماد به نفسش را بازیافته است یا آلسیو رامانولی که سرانجام نشان داد ارزش پولی که بابتش خرج شد را دارد. میلان حالا بازیکنان مستعدی همچون لوکاتلی، بوناونتورا و لاپادولا دارد که آماده کمک به یکدیگر هستند.

 نتیجه کارهایی که مونتلا در میلان انجام داده، جایگاه فعلی این تیم در جدول است و اینکه دیگر هیچ هواداری سوت اعتراضی نمی‌زند و در مقابل هواداران از تیم‌شان حمایت می‌کنند.»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39agwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ قاطع مونتلا به برلوسکونی


مونتلا: به فرهنگ شک و بدبینی علاقه‌ای ندارم
در آزمون بازی با فیورنتینا قبول شدیم اما نه با نمره‌ای خوب