تاریخ انتشار: 1395/05/08 23:40
توهیر:
کد خبر: 271140

منتظر پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای ایکاردی هستیم

اریک توهیر، مالک باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه برای فروش مائورو ایکاردی، در انتظار پیشنهادهایی بالاتر از 60 میلیون یورو است.
منتظر پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای ایکاردی هستیم

 واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی، به تازگی اعلام کرد که اینتری ها هنوز پیشنهاد بهتری برای تمدید قرارداد به این مهاجم آرژانتینی ارائه ندادند و شایعاتی در مورد احتمال پیوستن او به ناپولی شنیده می شود.

اما توهیر که چند روز قبل گفته بود پیشنهاد اولیه ناپولی برای ایکاردی را رد کرده اند و تمایلی برای فروش او ندارند، اکنون اعلام کرد پیشنهادی بالاتر از 60 میلیون یورو می تواند نرآتزوری را به این انتقال راضی کند.

او به خبرنگاران گفت:" همه ما امیدواریم که رقم پیشنهادی بالاتر از 60 میلیون یورو شود. اما برای ما، در حال حاضر این موضوع مهم نیست. اینتر صدها سال دیگر هم سرپا خواهد بود. اینتر از نفراتی ساخته شده که می توانند تغییر کنند. این اتفاق هر سال رخ می دهد.

01126074

ایکاردی بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او کاپیتان تیم ماست. ما تیم را براساس بازی او ساخته ایم و به دینامیک بازی او توجه داریم."

به تازگی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی روبرتو مانچینی از اینتر هم منتشر شده اما توهیر تاکید کرد علی رغم اینکه همیشه فرصت دیدار با مربی تیمش را ندارد اما رابطه کاری قوی ای بین آنها وجود دارد:" رابطه با مانچینی خوب است؛ اگرچه اختلاف هایی هم داریم. اختلاف هایی در دیدگاه های ما وجود دارد اما مهمترین مسئله، کار کردن برای تیم است."

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjkga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاگرفتن تنش بین ایکاردی و باشگاه اینتر
گزارش: