تاریخ انتشار: 1396/01/25 11:28
کد خبر: 217237

دیبالا: از آلگری برای پیشرفت فوتبالم تشکر می‌کنم

مهاجم گلزن یوونتوس از سرمربی این تیم برای پیشرفت فوتبالی خود تشکر کرد.
دیبالا: از آلگری برای پیشرفت فوتبالم تشکر می‌کنم

به نقل از گاتزتادلواسپورت، پائولو دیبالا مهاجم جوان یوونتوس قرارداد خود را با این باشگاه ایتالیایی تا سال 2022 تمدید کرد و بحث جدایی او از یووه منتفی شد. او در سال 2015 از پالرمو راهی یوونتوس شد و توانست در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و در بازی برابر بارسلونا توانست دو گل تیمش را به ثمر برساند.

پائولو دیبالا درباره تمدید قرارداد خود و حضور در یوونتوس گفت: این هفته برای من بسیار خوب شروع شد. خیلی خوشحال شدم که در بازی برابر بارسلونا توانستم اثر خوبی داشته باشم و به گل برسم. هیچوقت دوست نداشتم تا از یووه جدا شوم. وقتی اولین قرارداد خودم را در یووه امضا کردم می دانستم که به تیم بزرگی آمدم و می خواهم در این تیم رشد کنم و به بازیکن بزرگی تبدیل شوم. خوشبختانه شرایط برای من در تیم خیلی خوب پیش رفت. اینکه الان عضوی از خانواده بزرگ یوونتوس هستم خیلی برای من خوشحال کننده است و به من کمک می کند تا در آینده بتوانم به فوتبالیست بهتری تبدیل شوم.

او ادامه داد: باید از آلگری نیز تشکر کنم که به خوبی با من در یووه کار کرده است و فضا و زمان کافی برای موفقیت را در اختیار من قرار داده است. من و او رابطه خوبی با هم داریم و درک متقابل خوبی بین ما است و خوشحالم که او هدایت یووه را در اختیار دارد. من در آرژانتین نیز در همین پست بازی می کردم و خیلی از وضعیت خودم در باشگاه راضی هستم و دوست دارم بتوانم گام به گام مسیر پیشرفت را ادامه دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvbmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی پس از گل عجیب یونتوسی ها +عکس