تاریخ انتشار: 1396/02/11 14:10
کد خبر: 213708

چک: تاتنهام کیفیت بالاتری از آرسنال دارد

پتر چک، دروازه بان آرسنال پس از شکست 2-0 تیمش مقابل تاتنهام، در حالی که به شدت عصبانی بود، اعتراف کرد که تاتنهام تیم با کیفیت تری در قیاس با آرسنال است.
 چک: تاتنهام کیفیت بالاتری از آرسنال دارد

دو تیم روز گذشته در وایت هارت لینز به مصاف یکدیگر رفتند که تاتنهام با دو گل دله آلی و هری کین موفق به کسب پیروزی شد.این شکست اختلاف آرسنال با رده چهارم را به 6 و با رده دوم که تاتنهام است، به 17 امتیاز رساند و پتر چک پس از بازی، با عصبانیت از کیفیت بالای تاتنهام صحبت کرد.

او گفت:" عصبانی و ناراحت هستم زیرا نمی‌خواستیم در این بازی شکست بخوریم. از این شکست خیلی ناراحت هستیم. با تمام این احساسات، باید بگویم که تیم حریف با اعتماد به نفس و سازمان یافته بود و بهترین فصلشان را پشت سر می‌گذارند. فکر می‌کنم در این بازی مشخص شد که هم از لحاظ روحی و هم کیفی از ما بهتر بودند.

از این ناراحتیم که این بازی برای هر دو تیم، بازی بزرگی محسوب می‌شود. آنها باید شانس کسب جام را زنده نگه می‌داشتند. ما هم باید شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را زنده نگه می‌داشتیم و مشخصا شکست در دربی شمال لندن برایمان خیلی تلخ است.

این بازی برای هواداران و باشگاه اهمیت زیادی داشت. به 3 امتیاز نیاز داشتیم و حالا هیچ امتیازی کسب نکردیم. مسلما گل ها تاثیر بسیاری بر بازی داشتند. در بین دو نیمه، فکر می‌کردم که می‌توانیم نتیجه بگیریم و در نیمه دوم می‌خواستیم بهتر باشیم و برای پیروزی بازی کردیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eneyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام فاتح دربی لندن