تاریخ انتشار: 1395/05/19 16:48
کد خبر: 268870

مالدینی به میلان بر می گردد؟

رسانه‌های ایتالیایی از برنامه مدیران جدید میلان برای استخدام اسطوره این باشگاه در یک پست اجرایی خبر دادند.
مالدینی به میلان بر می گردد؟

 باشگاه میلان در نظر دارد که پائولو مالدینی، مدافع اسطوره‌ای روسونری را به این باشگاه فرابخواند تا او را به‌عنوان سفیر باشگاه استخدام کند. این در حالی است که اخباری از خروج آدریانو گالیانی، مدیر ورزشی باشگاه میلان در ماه سپتامبر و برنامه او برای تصدی پست ریاست سازمان لیگ فوتبال ایتالیا شنیده می‌شود.

گروه «سینو یوروپ» مالک جدید باشگاه میلان قصد دارد ساختار مدیریتی این باشگاه را به کلی تغییر دهد و افراد جدیدی را در پست‌‌های اجرایی به کار گمارد. به این ترتیب این انتظار می‌رود که این گروه سرمایه‌گذاری، به‌زودی افراد جدیدی را به‌عنوان مدیراجرایی، مدیر ورزشی و مدیرفنی تیم معرفی و علاوه بر آنها از یک چهره محبوب به‌عنوان سفیر باشگاه استفاده کند تا شخصیت و اعتبار از دست رفته روسونری در سال‌های اخیر را احیا کند. ظاهراً گزینه منتخب مالکان جدید باشگاه میلان برای ایفای این نقش پائولو مالدینی است.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که باشگاه میلان در ماه سپتامبر به همکاری 30 ساله خود با آدریانو گالیانی پایان می‌دهد. نشریه توتو اسپورت نیز نوشته است که احتمال فعالیت اجرایی گالیانی 72 ساله در باشگاهی دیگر کم است و اینکه او در سازمان لیگ ایتالیا مشغول فعالیت شود، محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

این نشریه اعلام کرده است که احتمال دارد، گالیانی برای انتخابات ریاست سازمان لیگ فوتبال ایتالیا نامزد شود و با رئیس فعلی آن مائوریسیو برتا وارد رقابت شود. یک گزینه دیگر برای آینده کاری او نیز ادامه دادن به فعالیتش در گروه هلدینگ فینیوست به مالکیت سیلویو برلوسکونی، مالک پیشین باشگاه میلان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5mye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میلان به عنوان چهاردهمین باشگاه ثروتمند دنیا معرفی شده است!