تاریخ انتشار: 1396/03/15 16:25
کد خبر: 205951

چالش نقل و انتقالات بایرن مونیخ

باوریایی ها پنجمین فصل متوالی قهرمان بوندسلیگای آلمان شدند اما این راضی کننده نیست. باید به آنها حق هم داد. تیمی که از وجود کارلتو بهره می برد باید هم بیش از این ها بخواهد.
چالش نقل و انتقالات بایرن مونیخ

 به خصوص که آنجلوتی همه ابزارهای لازم برای موفقیت با بایرن مونیخ در اروپا را در اختیار دارد، فقط لازم است بایرن کمی از تمرکزش برای ضعیف کردن رقبای داخلی دست بردارد و خریدهای مهمتری انجام دهد.

 

حالا فصل نقل و انتقالات از راه رسیده است. خودتان را جای کارلتو بگذارید. اگر برای خرید فوق ستاره محدودیت تنها یک انتخاب داشتید کدام بازیکن را به مونیخ می بردید؟ به نظر شما بایرن با چه نفراتی تیم بهتری خواهد شد؟

 

دروازه

جای نویر در ترکیب اف سی هالیوود تضمین شده است اما بایرن باید مواظب مصدومیت های گاه و بیگاه کاپیتان و سنگربان بدون جانشینش باشد. برای رسیدن به این منظور مونیخی ها می توانند از نیمکت نشینی مطمئن در ترکیب خود استفاده کنند اما مشکل اینجاست که رقبای اروپایی بایرن بسیار قدرتمندتر از تیم های حاضر در بوندسلیگا هستند. نظرتان چیست کسی را به بایرن مونیخ معرفی کنیم که سابقه قهرمانی در اروپا را بیش از نویر دارد: ویکتور والدز! چرا که نه؟ او با سقوط میدلزبورو به دنبال پیوستن به تیم جدیدی است که فقط به تجربه او نیاز داشته باشد. هرچه باشد سنگربان سابق بارسا هم حق امرار معاش دارد!

 

خط دفاعی

مهمترین معضل دفاعی بایرن در فصل آتی، غیبت فیلیپ لام است که در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. هرچند ترکیب دفاعی آنها با هوملس، بواتنگ، آلابا و حتی رافینیا کمبودی احساس نمی کند اما بایرن می داند خداحافظی کاپیتان بی شک از لحاظ روانی تاثیرگذار خواهد بود پس خرید مدافعی با تجربه مثل لیخیشتاینر می تواند گزینه مناسبی برای باوریایی ها باشد. کسی که با وجود زوج آلوز و کوادرادو کمتر در یوونتوس به بازی گرفته می شود اما با وجود 33 سال سن هنوز هم با انرژی و مثمر ثمر است.

 

خط میانی

دیمیتری پایت همه جوره به کار بایرن می آید. هافبک فرانسوی که به مارسی پناه آورده می تواند در 30 سالگی چالشی مهم را تجربه کند. حضور در جمع شاگردان آنجلوتی این بازیکن کاشته زن را به بازیکن بهتری تبدیل خواهد کرد. با این خرید بایرن می تواند ریبری را بازنشسته کند و حتی به فکر فروش داگلاس کاستا بیافتد. البته مونیخی ها احتمالا در این خط بیشتر چشم به ستاره های جوان بوندسلیگا دوخته اند. نبی کیتا که فصلی درخشان در لایپزیش داشت و همچنین سرژ گنابری که زیر نظر الکس نوری فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت می توانند مهمترین اهداف داخل آلمان مونیخی ها باشند.

 

خط حمله

رقابت با لواندوفسکی غیر ممکن است اما تیمی مثل بایرن که برای تصاحب همه جام ها می جنگد به بیش از یک لوا احتیاج دارد. به خصوص وقتی توماس مولر، مولر همیشگی نباشد. آنها به نظر می رسد برای خط حمله باید در پی جذب مهاجمی خوش نقش باشند. کسی که در خط حمله هر کاری از دستش برآید. با این تعریف ها فقط می شود به سراغ یک نفر رفت. کسی که تیم فعلی او دیگر به سختی بتواند توانایی حفظش را داشته باشد. بله در مورد الکسیس سانچز شیلیایی صحبت می کنیم. مهاجمی که یک تنه جور آرسنال بی روح آرسن ونگر را کشید اما عدم راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا شانس ماندنش را در بین توپچی ها به کمترین میزان کاهش داده است. البته بایرنی ها انقدر ثروتنمد هستند که به جذب امباپه هم فکر کنند.

اگر می خواهید کارلو آنجلوتی سومین تیم تحت هدایتش را فاتح اروپا کند به او کمک کنید تا تیمش را هرچه بهتر تقویت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vyza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشکل جدید نقل و انتقالاتی برای تراکتورسازی