تاریخ انتشار: 1396/03/15 18:29
کد خبر: 205899

تبعات شکست تلخ یوونتوس از رئال مادرید

در حالی که تا پیش از فینال لیگ قهرمانان همه چیز برای یوونتوسی ها خوب پیش می رفت، پس از شکست تلخ 1-4 و از دست رفتن قهرمانی، اوضاع تا حدی متفاوت از گذشته شده است.
تبعات شکست تلخ یوونتوس از رئال مادرید

به گزارش فرتاک ورزشی، یووه با کسب ششمین قهرمانی متوالی در سری آ و نیز فتح کوپا ایتالیا، خود را مهیای کسب سه گانه کرده بود اما شکست از رئال در فینال، رویای بیانکونری را نقش بر آب کرد.

یوونتوس بی شک از سال 2012 قدرت مطلق فوتبال ایتالیا بوده اما در این مقطع هرگز نتوانسته در چمپیونزلیگ قهرمان شود و شنبه شب برای پنجمین بار متوالی از سال 1996 در فینال شکست خورد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس روز گذشته از مدیران باشگاه خواسته است تا یک نشست فوری تشکیل دهند. آلگری پس از ناکامی در فینال قصد دارد در مورد مفاد تمدید قرارداد خود گفتگویی جدید با مدیران باشگاه داشته باشد. او فعلا 5.5 میلیون یورو در سال دریافت می کند و برای تمدید 8 میلیون یورو طلب کرده است.

مسائل مالی تنها درخواست های آلگری نیستند که او در این نشست از مدیران یووه خواهد خواست تا با جذب بازیکنان با کیفیت جدید، تیم را برای فصل بعد تقویت کنند. در حال حاضر یوونتوس تیمی مسن است که بسیاری از ستاره هایش در مرز بازنشستگی قرار دارند. بیانکونری در فینال به وضوح کمبود بازیکنان تعیین کننده روی نیمکت را نیز حس کرد.

طبق ادعای این منبع، آلگری پیشنهادی جدی نیز از پاری سن ژرمن دریافت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vyml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرفدار رئال هستید یا یووه؟ پس حتما نکات ذیل را بخوانید