تاریخ انتشار: 1396/04/06 18:59
کد خبر: 200415

لژیونر با کیفیت در اروپا/عاشق سبک بازی او خواهیم شد

نشریه گاتزتا چاپ یونان به بهانه پیوستن احسان حاج صفی به پانیونیوس، نظر پژمان راهبر سردبیر سایت ورزش سه را در این خصوص جویا شده است.
لژیونر با کیفیت در اروپا/عاشق سبک بازی او خواهیم شد

به نظر می رسد قرار است جامعه فوتبالیست های ایرانی حاضر در یونان با پیوستن غیرمنتظره احسان حاج صفی به پانیونیوس افزایش یابد.

ستاره 27 ساله سپاهان بعد از گذراندن مقطعی در فرانکفورت، حالا با حضور در یونان دومین دوره حضور خود در فوتبال اروپا را سپری خواهد کرد.

در همین راستا پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش سه نظرات خود را درباره سبک بازی احسان حاج صفی، کیفیت و قابلیت چند پسته بودن احسان و پیشنهادهایی که در لیگ ایران برای جذب این بازیکن 27 ساله وجود داشت ارائه داده است.

آنگونه که پژمان راهبر توضیح می دهد، احسان حاج صفی با انتخاب پانیونیوس قصد دارد پای خود را در جای پای کریم انصاری فرد، هموطن خود در لیگ یونان بگذارد.

همچنین پژمان راهبر از حاج صفی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال ایران نام برده و معتقد است که هواداران پانیونیوس عاشق سبک بازی وی خواهند شد.

پژمان راهبر در این خصوص گفت: "حاج صفی یکی از بازیکان پرطرفدار و چپ پای فوتبال ایران است که کار خود را در پست مدافع چپ آغاز کرد اما در ترکیب تیم ملی ایران، کارلوس کی روش از او به عنوان وینگر چپ نیز استفاده کرد.

حاج صفی که یکی از باکیفیت ترین ستاره های یک دهه اخیر فوتبال ایران است، اغلب دوران حرفه ای خود را به استثنای یک فصل حضور در المان، در سپاهان سپری کرد و بعد از حضور در فرانکفورت نیزدوباره راهی سپاهان شد.

تمام تیم های بزرگ لیگ برتر ایران از جمله قهرمان لیگ پرسپولیس خواهان جذب حاج صفی بودند اما او ترجبح داد پانیونیوس را انتخاب کند. حاج صفی حضور در لیگ یونان را به مثابه راهی که برای کریم انصاری فرد اتفاق افتاد تصور کرده است.

در ایران تفکر بر آن است که حاج صفی کارنامه بهتری از انصاری فرد و شجاعی داشته است و حاج صفی به عنوان یک بازیکن حرفه ای و باکیفیت می تواند پانینیوس را فرصتی برای رسیدن به اهدافش بداند.

شاید به علت تفاوت پست، بازی حاج صفی به انداره انصارفی فرد و شجاعی به چشم نیاید اما او بازیکن باکیفیتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojdwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم واقعی قرارداد کاوه رضایی با شارلوا فاش شد

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال اروپا
امباپه بر سر دوراهی تمدید با موناکو یا رفتن به رئال