تاریخ انتشار: 1395/05/23 12:22
کد خبر: 268077

شایعه پیوستن شکوردان مصطفی به آرسنال تکذیب شد

پدر مدافع آلمانی تیم فوتبال والنسیا اخبار اخیر مبنی بر پیوستن فرزندش به توپچی‌های لندن را تکذیب کرد.
شایعه پیوستن شکوردان مصطفی به آرسنال تکذیب شد

داستان انتقال شکوردان مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا به آرسنال بی‌اساس از آب درآمد، چرا که پدر این بازیکن آلمانی اعلام کرد چنین برنامه‌ای در دستور کار پسرش قرار ندارد.

روز گذشته (جمعه) گروهی از رسانه‌های انگلیسی به نقل از علی بولوت کسی که از او به‌عنوان مدیر برنامه‌های شکوردان مصطفی نام برده می‌شود، نوشتند که این مدافع میانی آلمانی برای پیوستن به آرسنال با این تیم به توافق رسیده است و با توافق دو باشگاه بر سر رقم انتقال وی به انگلیس قراردادش نهایی می‌شود.

اکنون اما پدر شکوردان مصطفی، اعلام کرده است که علی بولوت، نه تنها مدیر برنامه‌های پسرش نیست بلکه هیچ ارتباطی هم با این بازیکن ملی‌پوش ندارد. در همین حال اما نشریه سوپردپورته والنسیا ادعا کرده است که پدر مصطفی در تماس با رؤسای باشگاه والنسیا، به آنها گفته است که بولوت هیچ ارتباط حقوقی با فرزند او ندارد.

اظهارات اخیر بولوت، سبب سردرگمی مسئولان باشگاه والنسیا شده است چرا که آنها فکر می‌کردند که مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی مصطفی برعهده پدر اوست. سوپردپورته در ادامه خبرش نوشته است که در واقع هیچ توافقی برای رفتن مصطفی به آرسنال صورت نگرفته است و تمامی اخباری که در این خصوص منتشر شده‌اند، کذب است.

گزارش شده است که والنسیا به هیچ عنوان قصد ندارد مدافع میانی آلمانی‌اش را از دست بدهد و به جای بازیکن سابق اورتون، آیمن عبدالنور را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anlle

آخرین اخبار