تاریخ انتشار: 1396/04/20 16:35
کد خبر: 196799

بایرن جذب خامس را تاییدکرد

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید را به خدمت گرفته است.
بایرن جذب خامس را تاییدکرد

بعد از آنکه امروز رسانه‌های معتبر اروپایی اعلام کردند، خامس رودریگس به بایرن مونیخ ملحق می‌شود، باشگاه پرافتخار ژرمن‌ها این خبر را تایید کرد.

بایرن با انتشار بیانیه‌ای این خبر را رسانه‌ای کرد.همچنین کارل هاینس رومنیگه، معاون باشگاه آلمانی اظهارداشت:بسیار خوشحالیم که توانستیم این انتقال را انجام دهیم.در واقع استخدام خامس، بعد از دوران همکاری مشترک با کارلو آنچلوتی، آرزوی بزرگ سرمربی ما بود.

این مقام افزود افزود:ما و رئال به توافق رسیدیم که حضور خامس در اینجا، به صورت قرضی و برای ۲ سال باشد. به این ترتیب او تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۹ در خدمت بایرن است و ما از حق خرید نیز برخورداریم.

ستاره ۲۵ ساله که در فصل گذشته مورد توجه زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال قرارنگرفت و بیشتر ذخیره بود، قرار است بعد از تست پزشکی در مونیخ، مراحل مربوط به عقد قراردادش را انجام دهد.

وی با زدن ۶ گل در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل‌، آقای گل شد.بعد از آن مسابقات از تیم آ.اس‌ موناکو فرانسه راهی رئال شد و در ۳ فصل گذشته توانست ۲ عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا  و جام بین‌ قهرمانی باشگاه‌های جهان را از آن خود کند.همینطور صاحب یک مقام قهرمانی لالیگا شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vjnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بایرن در آستانه شکار ستاره ای دیگر از رئال مادرید