تاریخ انتشار: 1396/04/20 18:16
کد خبر: 196773

موراتا و تلاش برای ثابت کردن اشتباه زیدان

آلوارو موراتا پس از اینکه انتقالش به منچستریونایتد منتفی شد، حالا در تلاش است تا در اردوی آماده سازی رئال مادرید یک بار دیگر ارزش های خود را نشان دهد.
موراتا و تلاش برای ثابت کردن اشتباه زیدان

 مورتا فصل گذشته دومین گلزن برتر رئال بود با این حال اغلب در بازی های مهم فصل مورد اعتماد زیدان قرار نمی گرفت و همواره زیر سایه بنزما قرار داشت.

در سال جام جهانی موراتا قصد ندارد یک بار دیگر نیمکت نشینی را تجربه کند و به همین دلیل تمایل داشت به یونایتد بپیوندد اما مسئولان رئال حاضر نشدند از رقم 90 میلیون یورو پایین تر بیایند تا به این صورت شیاطین سرخ اقدام به جذب لوکاکو کنند. رئالی ها به این روش نشان دادند که تمایلی به از دست دادن موراتا ندارند.

مهاجم جوان رئال امروز همراه دیگر هم تیمی هایش عازم لس آنجلس شد و آنجا طبق ادعای مارکا قرار است نشستی با زیدان داشته باشد. موراتا قصد دارد در اردوی آماده سازی رئال و بازی های دوستانه(به خصوص برابر بارسا) یک بار دیگر ارزش های خود را به زیدان اثبات کرده و در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا نیز بتواند جایگاهی ثابت به دست بیاورد.

موراتا حالا با چرخشی 180 درجه ای قصد دارد در رئال بماند و به زیدان ثابت کند که ترجیح دادن بنزما به او کار اشتباهی بوده است. در روزهایی که خبر از علاقه چلسی به موراتا به گوش می رسد، موراتا نزدیک تر از همیشه به ماندگار شدن در رئال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vjvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زیدان و رویای تکرار شش گانه گواردیولا