تاریخ انتشار: 1396/05/04 19:47
کد خبر: 193245

سردار آزمون؛ لاتزیو را بی خیال، کاخ کرملین را عشق است!

تا به حال هر چه خبر درباره انتقال سردار آزمون به تیم های اروپایی منتشر شده با سکوت این بازیکن مواجه شده است.
سردار آزمون؛ لاتزیو را بی خیال، کاخ کرملین را عشق است!

سردار آزمون در پست های ایسنتاگرامی اش تنها واکنشی که به این خبرها نشان داده بی تفاوتی است. حتی چند بار با شوخی و تمسخر گفته فقط روزنامه ها هستند که از انتقالم به تیم های اروپایی خبر دارند، خودم هیچ خبری ندارم!

سردار آزمون اما همیشه پای ثابت چنین اخباری بوده است. قربان بردیف که هدایت کننده سردار و پدرش است هر جا در روسیه می چرخد آزمون ها را همراه خودش می برد. قربان حتی به پدر سردار هم توجه دارد و دست او را در روستوف بند کرده بود.

این بار اما ظاهرا خبر مذاکرات سردار آزمون با لاتزیو جدی است؛ چرا جدی است؟ چون این دفعه پای قربان بردیف در کار است.

قربان وقتی از روستوف جدا شد و به کازان رفت سردار را هم با خودش برد. آزمون با این تیم قرارداد بست چون ظاهرا بازیکن کازان بود.  حالا از محل انتقال سردار آزمون به لاتزیو پول هنگفتی نصیب روبین کازان هم می شود و قربان بردیف به این ترتیب کار خودش را کرده است.

واکنش سرردار به این اتفاقات چیست؟ او سکوت کرده و مشغول انتشار عکس هایش با میلاد محمدی در مسکو است. عکس های سردار آزمون روز دوشنبه در حالی در میدان سرخ و حوالی کاخ کرملین منتشر شد که منابع خبری معتبر ایتالیایی از ماجرای انتقال سردار به لاتزیو نوشتند.

این بار دیگر پای رسانه های ایرانی در میان نیست. چرا که ایتالیایی ها و فوتبال نویس مشهور این کشور از سردار و انتقالش به لاتزیو نوشته است.

دوشنبه گذشته سردار آزمون در شرایطی با میلاد محمدی که به مسکو سفر کرده بود از سربازهای کاخ کرملین که ساعت ها در جای خود می ایستند و تکان نمی خورند فیلم گرفت که همه می گفتند کار ملی پوش ایرانی برای حضور در کالچو تمام است!

سکوت آزمون البته یک حرکت حرفه ای است و مشخص است که قربان بردیف به او یاد داده در قبال هر خبری که منتشر می شود نباید واکنش لحظه ای داشت و افکار عمومی همیشه باید چشم انتظار و تشنه باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbjnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقدیر ویژه تیم اروپایی از ستاره ایرانی

لاتزیو 43 میلیارد تومان برای مسی ایران خرج می کند
اخبار ضد ونقیض رسانه های ایرانی و خارجی درباره آینده سردار؛