تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:45
کد خبر: 253907

پیش بازی مس کرمان-فولاد یزد/ فولاد یا مس؛ کدام ذوب میشوند

هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز یکشنبه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد ودر یکی از بازی های این روز دو تیم کویر نشین کشور یعنی مس کرمان و فولاد یزد از ساعت ۱۵:۰۰ در کرمان به مصاف هم میروند
پیش بازی مس کرمان-فولاد یزد/ فولاد یا مس؛ کدام ذوب میشوند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال مس کرمان در هفته گذشته یعنی هفته دهم در خرم آباد به مصاف خیبر خرم آباد رفت و با نتیجه بدون گل بدرقه شد ولی در هفته نهم با شکست تیم پارس جنوبی جم نشان داد تیم خوبی است.

اما فولاد یزد در هفته گذشته تیم صدر نشین جدول یعنی سپیدرود رشت را در یزد متوقف کرد و این تیم را با نتیجه یک بر یک بدرقه کرد همچنین فولاد یزد در هفته نهم یکی دیگر از تیم های بالای جدولی یعنی اکسین البرز را نیز با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.

وضعیت دو تیم در جدول:

تیم فوتبال مس کرمان با دو برد ، هفت تساوی و یک باخت و با سیزده امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

تیم فوتبال فولاد یزد با یک برد ، پنج تساوی و چهار باخت و با هشت امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

وضعیت مالی باشگاه فولاد یزد افتضاح است و بازیکنان تیم فوتبال فولاد یزد پس از گذشت ده هفته از مسابقات لیگ یک حتی یک درصد از قرارداد هایشان را نگرفته اند و در تمرین های این تیم حضور پیدا نکرده و حتی به شهر های خودشان رفتند.

حال باید ببینیم مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد حل میشود و یا کرمانی ها باید خوشحال باشند که تیم فولاد یزد در این مسابقه حاضر نمیشود و سه امتیاز شیرین به حسابشان خواهد رفت.

نویسنده: "مصطفی صابری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dazqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط صنایع استان برای تامین مالی تیم فولاد یزد