تاریخ انتشار: 1395/09/03 20:34
کد خبر: 247411

تحلیل/ آلومینیوم اراک 1-1 نساجی؛ این نساجی حیف خواهد شد

یکی از دیدارهای این هفته به نبرد آلومینیوم و نساجی در اراک تعلق داشت.
تحلیل/ آلومینیوم اراک 1-1 نساجی؛ این نساجی حیف خواهد شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، آلومینیوم اراک هفته گذشته و در یک بازی حساس و دیدنی، تنها با یک گل اختلاف نتیجه را در جام حذفی برابر سپاهان واگذار کرده بود و نشان داده بود که تیمی است با پتانسیل بالا؛ در مقابل تیم نساجی که با محمود فکری نمایش های با کیفیتی ارائه می‌دهد، از همان ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد و در آستانه این دیدار با غیبت چند بازیکن اصلی خود با مشکل مواجه بود. این دیدار در نهایت در شرایطی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید، که شاگردان داوود مهابادی علیرغم 9 نفره شدن دست از تلاش برای پیروزی در این دیدار نکشیدند ولی در پایان راه به جایی نبردند و این شاگردان محمود فرکی بودند که خوشحال از زمین مسابقه بیرون رفتند. با کسب این نتیجه نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به ترتیب با 21 و 19 امتیاز در رتبه نهم و دهم جای گرفتند.

با کلی بازیکن نداشته و نیامده به اراک، نساجی حتی اگر می باخت ایرادی نداشت و گزندی از انتقادات را متحمل نمی شد اما باز هم امتیاز گرفت تا در بدترین شرایط هم قابلیت مدال آوری خود را نشان دهد.

تیم محمود فکری با تلفیقی از باتجربه ها و بازیکنان ذخیره و امید خود در زمین تیم آلومینیوم اراک با ضربه مهاجم اسبق خود عقب افتادند. روح الله عرب به نساجی گل زد و این تیم در جریان باختی تازه قرار گرفت اما نساجی هفته هاست خوب بازی می کند و رو به جلو می آید.

حسن قاسمی در آخرین دقیقه نیمه اول گل زد تا بازی برابر شود و دو تیم حداقل یک امتیاز بگیرند.

محمود فکری حق دارد تا از استعفا حرف بزند، بازیکنان گلایه داند و پول می خواهند و وظیفه مربی چیزی غیر از مسائل فنی نیست.

نساجی با تیم دوم و شاید هم سوم خود توانست در زمین رقیب یک امتیاز بگیرد که باز ثابت کند این تیم قابلیت نتیجه گیری های بهتر هم دارد اما مشکل اینجاست باشگاه وجود خارجی ندارد و عملا چند نفر در زمین و روی نیمکت و چند تایی هم سرمربب و سرپرست هستند. نساجی در بغرنج ترین احوالاتش گرفتار آمده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9r5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی آلومینیوم اراک مقابل نساجی/ اراکی ها 9 نفره حریف نساجی جوان شده نشدند!