تاریخ انتشار: 1395/09/03 21:20
کد خبر: 247399

داوود مهابادی: در 10 سال مربیگری ام قضاوتی به این ضعیفی ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی موقعیت سوزی بازیکنانش و قضاوت ضعیف تیم داوری را موانع پیروزی آلومینیوم در این مسابقه خواند.
داوود مهابادی: در 10 سال مربیگری ام قضاوتی به این ضعیفی ندیده بودم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داود مهابادی با بیان این مطلب افزود: در هر دو نیمه مسابقه موقعیت های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به جز تیم نساجی در این بازی، مانعی بزرگ به نام تیم داوری اجازه پیروزی به ما نداد و قضاوت به نحوی بود که فکر می کنم اگر هر چقدر هم حمله می کردیم و هر چقدر هم بازی ادامه داشت، شانسی برای پیروزی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: در ده سال مربیگری ام هرگز چنین داوری ای را ندیده بودم و این قضاوت عجیب روی تمرکز بازیکنان و حتی خود من تاثیر بسیاری گذاشت تا جایی که در دقایقی از بازی روی نیمکت، شرایط بازی حالم را بد کرده بود.

مهابادی در مورد صحنه اخراج مدافع تیمش نیز خاطرنشان کرد: اگر قرار بر سخت گیری باشد می بایست داور در مورد همه بازیکنان قانون را به یک شکل اجرا کند اما متاسفانه امروز شاهد آن بودیم که داور در حالیکه ابوالفضل قربانی یک کارت داشت به علت توقف بازی به او کارت زرد نشان داد که اگر قرار بود این قانون در مورد همه بازیکنان اجرا شود 5-6 بازیکن نساجی نیز باید عیناً به خاطر چنین حرکتی از داور دیدار کارت زرد دریافت می کردند اما چنین نشد.

وی در پایان افزود: فکر می کنم گلی که در نیمه نخست زدیم و پنالتی ای که در دقایق پایانی اتفاق افتاد نیز توسط داور نادیده گرفته شدند و باید گفت این نحوه قضاوت به طور کلی بازی امروز را به هم ریخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489yxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داود مهابادی: حیف است که نساجی با آن همه هواداران خونگرمش دچار مشکل باشد