تاریخ انتشار: 1395/09/03 22:16
کد خبر: 247389

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد: مستحق گل های بیشتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: بازیکنان ما فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و ما مستحق گل های بیشتری در برابر حریف بودیم .
سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد: مستحق گل های بیشتر بودیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود امیری عصر روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: دو تیم در این دیدار که تماشاگران در استادیوم حضور نداشتند بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند ولی سهم تیم ما در مجموع خیلی بالاتر بود.

وی ادامه داد: از بازی خوب نفرات خود در طول این دیدار راضی هستم و اگر کمی دقت بیشتری داشتیم بدون شک می توانستیم حریف خود را با گل های زیادتری بدرقه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد از اینکه در این مسابقه تماشاگران فولاد یزد از دیدن بازی محروم بودند ابراز ناخرسندی کرد و ابراز امیدواری نمود تا در مسابقات آینده با حل مشکل محرومیت از نزدیک در جریان بازی ها قرار گیرند.

امیری از حمایت مردم و تماشاگران از فولاد یزد قدردانی کرد که همواره حامی این تیم در لیگ آزادگان هستند و از تنها نماینده استان در این رقابت ها پشتیبانی می کنند.

همچنین سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر از نحوه قضاوت داور این دیدار انتقاد کرد که در نیمه دوم این دیدار یک پنالتی به نفع فولاد یزد گرفته است .

محمود خرمزی ابراز امیدواری کرد تا در چینش تیم داوری توسط فدراسیون دقت بیشتری اعمال شود تا تیم ها در مسابقات لیگ آزادگان که با هزینه های زیادی وارد شده اند محتمل نشوند.

از هفته چهاردهم لیگ آزادگان تیم فولاد یزد عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد یک بر صفر ایرانجوان بوشهر را شکست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj8g8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود امیری: بخاطر اتفاقت امروز در یزد از تیم میهمان عذرخواهی می کنم