تاریخ انتشار: 1395/09/13 11:06
کد خبر: 245427

معارفه جادوگر به اعضای خونه به خونه+گزارش تصویری

نشست معارفه مدیرفنی تیم خونه به خونه بابل با حضور مالک، قائم مقام، سرپرست و مربیان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
معارفه جادوگر به اعضای خونه به خونه+گزارش تصویری

به گزارش فرتاک ورزشی، به نقل از سایت رسمی باشگاه خونه به خونه ، عصر دیروز پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه علی کریمی به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب و منصوب شد .

در این مراسم که در دریاکنار برگزار شد مدیرفنی جدید خونه به خونه در حضور قاسم حسن زاده امیری مالک باشگاه، علی امیری، مهران نجفی، مرزبان ، مربیان و بازیکنان معرفی شد.در نشست صمیمی تمام عوامل باشگاه و مربیان و بازیکنان نقطه نظرات خود را در خصوص علل ناکامی تیم در طی یک ماه گذشته ابراز داشتند و به تبادل نظر پرداختند و در پایان جلسه هم قسم شدند برای لیگ برتری شدن خونه به خونه دست از تلاش برندارند.

در پایان نیز از سوی باشگاه از حاضرین در این مراسم با صرف شام پذیرائی شد بلکه حضور چهره سرشناس همچون علی کریمی شوک مثبتی به اردوی این تیم پرستاره و گران قیمت بعد از هفته ها ناکامی وارد شود و خونه به خونه بار دیگر چهره مدعی قهرمانی به خود بگیرد.

 

این برای اولین بار نیست علی کریمی به همکاری با باشگاه خونه به خونه می پردازد اما این بار تقاوت عمده اش با دفعه نخست به حکم رسمی مدیریت فنی تیم برمی گردد آن هم بعد از این که جادوگر سابق پرسپولیس، تیم ملی و فوتبال آسیا دوره های مربیگری را آغاز و مدرک C خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489oql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پای جادوگر فوتبال ایران به تمرین خونه به خونه مازندران بازشد