تاریخ انتشار: 1395/09/13 19:08
کد خبر: 245325

تحلیل بازیهای لیگ دو در گروه دوم در پایان هفته سیزدهم

لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم عصر امروز در شهرهای مختلفی پیگیری شد.
تحلیل بازیهای لیگ دو در گروه دوم در پایان هفته سیزدهم

به گزارش فرتاک ورزشی، در مهم ترین بازی امروز لیگ دو در گروه دوم، می توان به بازی شهید کریمی جویبار مقابل شهرداری بندرعباس و آبی پوشان اردبیل مقابل شهرداری کاشان نام برد که در هردو دیدار حساس، این تیم های میمهمان (شهرداری بندرعباس-شهرداری کاشان) بودند که موفق شدند با دست پر از زمین خارج شوند. باهم به تحلیل بازیهای این گروه می پردازیم:

شهید کریمی جویبار 1-3 شهرداری بندرعباس

دو تیم شهیدکریمی جویبار و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، یاران ابراهیم مرادی در شهیدکریمی نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده لازم را ببرند و در پایان این بازی، این جنوبی ها بودند که موفق شدند حریف را 3-1 شکست دهند.

شهرداری بندرعباس با این برد به ناکامی هایش پایان داد و توانستند با صعودی چند پله ای مجدد خود را به رده دوم لگروه خود برسانند و جویباری ها نیز با قبول این شکست، با 17 امتیاز و رتبه ی ششمی، نیم فصل را به پایان رساندند.

استقلال آبی ب 2-1 شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال استقلال آبی ب در ادامه نتایج خوبش، امروز در خانه موفق شد شهرداری ماهشهر را زمین گیر کند و با یک پیروزی خفیف، خود را از انتهای جدول بکند و حریف را به خطر سقوط رهنمون سازد. این دیدار پربرخورد که سه گل را در پی داشت، اشتباهات داوری فراوانی داشت که هر دو تیم از این بابت گلایه مند بودند.

استقلال آبی با این پیروزی یک پله صعود کرد و بالاتر از شهرداری ماهشهر با 16 امتیاز در رده هفتم جای گرفت و ماهشهری ها نیز با این شکست، با 15 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

آبی پوشان اردبیل 1-2 شهرداری کاشان

دو تیم بی بضاعت گروه دوم لیگ دو در اردبیل به مصاف هم رفتند و در پایان این کاشانی های میمهمان بودند که توانستند در خانه آبی پوشان، از پس حریف خود برآیند و با دست پر به کاشان بازگردند. کاشانی ها با گلهای نوبخت و کریمی توانستند بر تک گل سیامک نعمتی غلبه کنند و با قهرمانی در نیم فصل به کار خود پایان دهند.

آبی پوشان اردبیل با این باخت، با 13 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفتند و شهرداری کاشان نیز با 23 امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.

شهرداری ارومیه 1-1 شهرداری فومن

این دیدار درحالی آغاز شد که سرمای ۷ درجه ای بر شرایط حکم فرما بود. در ابتدا در دقیقه ۲۰ این بازیکنان تیم ارومیه بودند که دروازه شهرداریدفومن را گشودند.

شهرداری فومن پس از دریافت گل حملات زیادی را طراحی کرد اما دروازه حریف باز نشد در نیمه اول بازیکن تیم ارومیه به داور دیدار اعتراض بسیار شدیدی کرد که داور این بازیکن را اخراج کرد.

اما در نیمه دوم این تیم شهرداری بود که حمله ای را در دقیقه ۲ نیمه دوم ترتیب داد که با کار ترکیبی توسط نیما پاکدل و سید علی یحیی زاده و محمد آزاد طلب دروازه ارومیه با شوت محکم محمد آزاد طلب باز شد.

 

شهرداری ارومیه با این تساوی 21 امتیازه شد و در رده سوم قرار گرفتند و سبزپوشان فومنی نیز با 18 امتیاز در رده پنجم جای گرفتند.

نفت نوین آبادان 1-0 داماش گیلان

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم تختی آبادان مهمان نفت نوین تیم قعرنشین جدول رده بندی گروه ب بود که در نهایت این بازی را با حساب یک بر صفر به میزبان خوزستانی خود واگذار کرد تا با شکست به تعطیلات 23 روزه میان فصل برود. 

تک گل آبادانی ها در دقیقه سی و یک وارد دروازه لاجوردی پوشان شهر رشت شد. داماشی ها با این شکست با یک رده سقوط نسبت به هفته گذشته، با 18 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم قرار گرفتند. شهرداری کاشان در پایان هفته سیزدهم با 23 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد. 

پتروکیان شوشتر 4-0 بادران نوین تهران

تیم فوتبال بادران نوین که در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور عازم شوشتر شده بود در بازی عصر امروز که از ساعت 14 آغاز شد با نتیجه چهار بر صفر بازی را واگذار کرد.

هم اکنون تیم بادران نوین با ده امتیاز در رده انتهایی جدول قرار دارد و پترو کیان شوشتر نیز با این برد16 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3677yy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بادران نوین تهران برکنار شد