تاریخ انتشار: 1395/09/13 20:28
بدون نگرانی کار خودم را انجام می‌دهم؛
کد خبر: 245311

میثاقیان: منوچهری برای لیگ‌برتر مناسب‌تر است

سرمربی تیم بادران معتقد است که شرایط این تیم روز به روز بهتر خواهد شد و نظم بیشتری می گیرد.
میثاقیان: منوچهری برای لیگ‌برتر مناسب‌تر است

به گزارش فرتاک ورزشی، اکبر میثاقیان سرمربی تیم بادران در مورد شرایط این تیم در مسابقات لیگ آزادگان و نتیجه این تیم برابر مس کرمان  گفت:


زمان می برد تا تیم شخصیت خوبی پیدا کند
خدا را شکر داریم هر روز بهتر می شویم. معمولا بیرون از خانه بهتر از بازی های خانگی کار می کنیم. تیم بادران تیم تازه تاسیسی است و تماشاگر ثابت ندارد و زمان می برد تا شخصیت تیمی خوبی پیدا کنیم. روزهای اول کار برای من خیلی سخت تر بود. باشگاه رفته رفته نظم می گیرد و اگر همه چیز جفت و جور شود، ما هم می توانیم نتایج خوبی بگیریم و در بین تیم های مدعی صعود قرار بگیریم.


شرایط لیگ یک سخت تر از لیگ برتر است
لیگ یک خیلی پرفشار است و از لحاظ فنی با لیگ برتر فرق دارد. در لیگ یک با یک مساوی ممکن است یک تیم چندین پله سقوط کند ولی در لیگ برتر اینگونه نیست. در لیگ برتر بازی ها زیاد است و سختی کار بیشتر است.


بدون نگرانی کارم را پیگیری می کنم
در همه جای دنیا بحث تعویض مربی پیش می آید ولی من با تجربه هستم و نگران این مسائل نیستم. همیشه در نیم فصل دوم از تیم خودم شناخت بیشتری پیدا می کنم و در تیم های دیگر هم همین روند بوده است. با رفع نقاط ضعف و کار کردن روی نقاط قوت مطمئنم مثل همیشه خدا کمک می کند و نتایج بهتری خواهیم گرفت.


در لیگ یک نمی توان بازی ها را پشت سر هم برد
بازی با مس رفسنجان واقعا بازی سختی بود. در لیگ یک نمی توان چند بازی پشت سر هم را با پیروزی پشت سر گذاشت. مس تیم خوبی بود و فکر می کنم از حالا هم شرایط لیگ خیلی بدتر می شود. همه تیم ها به دنبال پیروزی هستند و در همین لیگ تیم هایی وجود دارند که با شرایط مالی خوب و هوادار به دنبال صعود به لیگ برتر هستند.


نوع بازی منوچهری برای لیگ برتر مناسب تر است
شخصا از منوچهری راضی هستم ولی در لیگ آزادگان شرایط گلزنی سخت است و فکر می کنم منوچهری در لیگ برتر شرایط بهتری برای گل زدن پیدا می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k99rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود تیغ نورد؛ کارگر قصر طلایی میثاقیان و بادران