تاریخ انتشار: 1395/10/21 12:04
کد خبر: 236883

محرومیت هواداران فولاد یزد بخشیده شد

مسئول پیگیری تاسیس باشگاه فوتبال یزد در لیگ آزادگان از بخشودگی محرومیت تماشاگران این تیم توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.
محرومیت هواداران فولاد یزد بخشیده شد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد رضا طافه باف افزود: بعد از محرومیت تماشاگران یزد بخاطر حواشی بازی نماینده فوتبال استان و راه آهن برای کاهش و حل آن توسط نماینده مجلس ، هیات فوتبال و تیم اقدام های لازم انجام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های مکرر به تازگی محرومیت تماشاگران یزد بخشده شده و نماینده یزد برای گرفتن ابلاغیه تا قبل از مسابقه آینده با مراجعه به کمیته انضباطی فدراسیون اقدام خواهد کرد.

مسئول پیگیری تاسیس باشگاه فوتبال یزد ابراز امیدواری کرد تا با حل مشکل ، تماشاگران یزدی بتوانند در مسابقه بین تیم های استان و بادران تهران در استادیوم شهید نصیری حضور بهم رسانند.

طاقه باف گفت: مسابقه این دو تیم در هفته دوم دور برگشت لیگ آزادگان روز جمعه 24 دی ماه از ساعت 14 در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار می شود.

تاکنون تیم فوتبال استان یزد سه هفته محرومیت را بر اساس رای کمیته انضباطی در جام حذفی و لیگ آزادگان پشت سر گذاشته است . 

درپی حوادث حاشیه ای دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران و گزارش داور و ناظر مسابقه، کمیته انضباطی نسبت به صدور رای و جریمه تیم یزد اقدام کرد.

در حکم صادره توسط کمیته انضباطی علت این تصمیم تخلف تماشاگران بخاطر پرتاب بطری به سمت داوران و وقفه در مسابقه ذکر شده بود.

این جریمه نقدی طبق بند یک ماده 79 و همچنین بند ٣ ماده ٧٩ مقررات کمیته انضباطی انجام گرفته است.

بر اساس تصمیم کمیته انضباطی همچنین تیم یزد به برگزاری چهار مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر اعم از جام حذفی و لیگ محروم شده بود.

دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران که در هفته دوازدهم لیگ آزادگان در یک بازی پرحاشیه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، با نتیجه 2 بر 2 مساوی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9qgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد یزد به مرحله ی بعدی رقابت های جام حذفی راه یافت
اختصاصی/