تاریخ انتشار: 1395/10/21 19:32
کد خبر: 236769

میرزازاد: کار با مایلی کهن لذت بخش است

سنگربان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از حس خوبش برای کار کردن با محمد مایلی کهن سخن گفت.
میرزازاد: کار با مایلی کهن لذت بخش است

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با نیما میرزازاد را در ذیل می خوانید:

بازی با آلومینیوم اراک چطور بود؟

بازی با آلومینیوم هم شرایط خاص خودش را داشت چون هدف همه ما این بود که نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم و از طرفی دیگر خیلی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. بهر حال با زحمات بچه ها و حمایت هواداران و لطف خدا توانستیم 3 امتیاز شیرین را در خانه در اختیار بگیریم تا شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم تا همچنان امیدوارانه به بازی های لیگ ادامه بدهیم.

شرایط خودت چطوره؟

من به تازگی از بازیهای نهایی آسیا آمده ام و لطف خدا شامل حالمون شد و توانستیم بعد از 16 سال به جام جهانی صعود کنیم. شرایط خودم درون اردوها خوب هستش و زیر نظر امیر حسین پیروانی اردوها را دنبال میکنیم. اردوهای ما به منظور حضور در جام جهانی جوانان در کشور کره جنوبی که حدود 4  ماه دیگر برگزار میشود دنبال دارد.

آینده ملوان رو چطور ارزیابی میکنی؟

خدا رو شکر شرایط تیم بسیار خوب هست و همه تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان جو بسیار صمیمی و دوستانه ای داریم که امیدواریم با صعود به لیگ برتر این پازل رو تکمیل کنیم تا بتوانیم دل همه هواداران را شاد کنیم.

کار کردن با مایلی کهن؟

من علی رغم سن کمم در چند سال اخیر با مربیان زیادی کار کردم اما کار کردن با آقای مایلی کهن واقعا لذت بخش است زیرا انگیزه را در دل همه بازیکنان به جای میگذارد تا بتوانند با تمام توان در تمرینات حاضر شوند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

حاج آقا و کادرشون امسال تیم بسیار خوبی را جمع کرده اند و همه ما شاهد این موضوع هستیم. امیدواریم که در پایان فصل هم صاحب این عنوان باشیم تا بتوانیم صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

و حرف آخر؟

ممنونم از همه هواداران که در سرما و گرما پشتیبان تیممون هستند و همواره آنها را به عنوان یار دوازدهم کنار خود میبینیم. تشکر میکنم از همه مربیانم که در چند سال اخیر زحمات زیادی را برایم کشیدند و من هم مطمئنا زحمات تک تک انها را به نمایش میگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xweqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیموویچ: بیشتر شبیه حیوان‌ها هستم تا انسان‌!