تاریخ انتشار: 1395/10/25 15:11
کد خبر: 235964

عزیزی: با انصاف درباره من صحبت کنید/ نوییر هم قطعا روزهای بد دارد

وحید عزیزی دروازه تیم فوتبال راه‌آهن که در نیم فصل اول کلین‌شیت‌های بسیاری داشت در نیم فصل دوم با مصدومیت از ناحیه دنده مواجه شد که همین موضوع کار را برای حضورش در درون دروازه سخت کرده است.
عزیزی: با انصاف درباره من صحبت کنید/ نوییر هم قطعا روزهای بد دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، گلر راه‌آهن در خصوص شکست‌ مقابل ملوان گفت: در نیمه اول شرایط را با گلزنی برای حریف سخت کردیم اما در نیمه دوم با حملاتی که حریف به سمت دروازه ما داشت با وجود مصدومیتی که از ناحیه دنده با آن مواجه هستم و یک ماهی است با آن مدارا می‌کنم. البته گلزن حریف با شدت به سمتم آمد و نتوانستم آن توپ را کنترل کنم و توپ وارد دروازه شد. گل دومی هم که دریافت کردم از روی نقطه پنالتی بود؛ قطعا نوییر هم روزهای بد دارد. 

او با گلایه از نوشته رسانه‌ها درباره علمکردش می‌گوید: فکر کنم دوستان یادشان رفته در نیم فصل اول چند کلین‌شیت داشته‌ام؛ این طبیعی است که یک بازیکن روزهای بد داشته باشد حالا اگر به مانند من مصدوم شده باشد و یک ماهی هم با آن شرایط تمرین کند به حق نیست چنین صحبت‌هایی را پشت سر خود بشنود. امیدوارم دوستان انصاف باشند و شرایط را ببینند و بسنجند بعد درباره‌ام قضاوت کنند.

وی که شرایط جدایی از راه‌آهن را داشته درباره ماندنش در این تیم گفت: پیشنهادات بسیاری در نیم فصل به دستم رسید و به هیچ یک حتی فکر هم نکردم چراکه دوست داشتم به راه‌آهن برای خارج شدن از شرایط بد کمک کنم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg5vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمودی: پیکان نیم فصل سختی پیش رو دارد