تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:12
کد خبر: 270462

تیم ریشه دار شیرازی در آستانه انحلال

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز اعلام کرد که تیم فوتبال این باشگاه به‌دلیل تأمین نشدن منابع مالی، از لیگ دسته اول کنار خواهد کشید.
 تیم ریشه دار شیرازی در آستانه انحلال

تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز فجرسپاسی شیراز به‌علت مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار گرفته است و تمرینات امروز (سه‌شنبه) این تیم نیز تعطیل شد. به این شکل باید منتظر انحلال دومین تیم مطرح فوتبال استان فارس هم باشیم، آنهم در شرایطی که فوتبالدوستان این استان پس از برق شیراز به فجرسپاسی دل بسته بودند.

در این خصوص سرهنگ قنبری، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: در استان فارس هیچ‌کس به ما توجهی نمی‌کند و ما در این باره با مسئولان استانداری صحبت کردیم. هیئت مدیره و اعضای تیم تمام تلاش خود را برای گرفتن اسپانسر انجام دادند، اما تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد از اسپانسر پول زیادی نمی‌گیرد.

وی افزود: یک بازیکن باشگاه تراکتورسازی دو میلیارد تومان برای یک فصل بازی می‌گیرد که اگر این پول را به من بدهند، من دو سال تیم فجر را اداره می‌کنم. مسئولان استان اگر می‌خواهند تیم در لیگ دسته یک بماند باید منابع مالی را برای ما فراهم کنند.

مصطفی شاهینی، سرپرست تیم فجرسپاسی هم در این خصوص اظهار داشت: هیچ‌کس در استان فارس فریادرس ما نیست. ما سه ماه قبل برنامه خود را در اختیار مدیران استان قرار دادیم، اما تا الان به ما توجهی نکرده‌اند.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nennx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار