تاریخ انتشار: 1396/01/25 16:24
اختصاصی| پایان کار فوتبال اقتصادی؛
کد خبر: 217172

مس و ابراهیم زاده در بن بست صعود به لیگ برتر

تیم فوتبال مس کرمان با قبول شکست مقابل خونه به خونه شانس صعود به لیگ برتر را ازدست داد.
مس و ابراهیم زاده در بن بست صعود به لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم مس کرمان که در نیم فصل دوم دچار تحول شده بود و همگان این فکر را می کردند که یکی از مدعی های اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می اید با قبول شکست مقابل خونه به خونه از کورس صعود باز ماند.

منصور ابراهیم زاده سرمربی مس کرمان با شروع نیم فصل دوم این تیم را به خوبی از انزوا در اورد اما هر چه رفته رفته به پایان لیگ نزدیک می شدیم مس امتیازات حیاتی را یکی پس از دیگری از دست می داد.

ابراهیم زاده که نحوه اقتصادی بازی کردن را به خوبی به شاگردانش اموخته بود هم نتوانست کاری از پیش ببرد و با باخت مقابل خونه به خونه،فوتبال اقتصادی مس نیز در بن بست بزرگی قرار گرفت.

مس که در بحث نتیجه در ابتدای کار به خوبی عمل می کرد اما در عمل بازی زیبایی را نمی توانست به مرحله اجرا بگذازد اما رفته رفته این تیم هم نتیجه کسب نمی کرد و هم توانایی اجرای بازی زیبا را نداشت.

مس و ابراهیم زاده فکر ان را نمی کردند که در مقابل خونه به خونه ان هم در کرمان شکست را پذیرا باشند،اما این خونه به خونه بود که زرنگ تر از ان ها عمل کرد و با بازی هوشمندانه خود و البته فوتبال رونده ای که به اجرا در اورد پیروز میدان شد.

باخت مقابل خونه به خونه بی شک اب سردی بر پیکره مس کرمان ریخت و درس بزرگی به انان داد که همیشه فوتبال اقتصادی جواب نمی دهد و برای پیروزی در میدان باید زیبا و چشم نواز فوتبال بازی کنی.

شکست ان هم در خانه برای مس  را می توان پایان کار ابراهیم زاده و مس کرمان قلمداد کرد چرا که همگان این فکر را می کردند که منصور ابراهیم زاده می تواند ناخدای خوبی برای صعود کشتی مس باشد اما در عمل وی نیز همانند مربیان دیگر نتوانست مرحم خوبی برای زخم های هواداران کرمانی باشد.

حال باید مشاهده کنیم که در این سه بازی اینده ابراهیم زاده و مس چه نتیجه ای را کسب می کنند و اینکه برای فصل اینده مدیران ارشد مس کرمان قرارداد این مربی کهنه کار را با مس کرمان تمدید می کنند؟یا خیر

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k6qm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم‌زاده: مصدومیت تهامی خیلی به ما فشار آورد/ برای صعود باید به سال آینده امیدوار شویم
اختصاصی| سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛

مس و ابراهیم‌زاده برای لیگ برتر بزرگ نشده اند؟!
اختصاصی| مس به دنبال صعود از قله؛

تقلید سرمربی مشهور از سبک بازی کی‌روش
اختصاصی| مس سه امتیاز شکار کند و بس؛