تاریخ انتشار: 1396/01/25 16:49
اختصاصی| شایعه یا واقعیت؛
کد خبر: 217168

ادعای مجری برنامه لیگ یک؛ بازی نفت مسجدسلیمان و راه آهن تحت نظارت ویژه باشد

برنامه لیگ یک ظهر امروز روی آنتن شبکه ورزش رفت و از مهم ترین نکته های این برنامه، اشاره کوتاه به بازی راه آهن تهران و نفت مسجدسلیمان بود.
ادعای مجری برنامه لیگ یک؛ بازی نفت مسجدسلیمان و راه آهن تحت نظارت ویژه باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، مجتبی پوربخش مجری برنامه لیگ یک با عنوان کردن ضعیف کار کردن دروازه بان راه آهن گفت: «در تصاویر تلوزیونی مشخص است که دروازه بان راه آهن در دو گل نفت مسجدسلیمان نقش مهمی داشته و با ضعیف کار کردن، سبب شد 4 گل بخورد. دروازه بان راه آهن در چند صحنه نیز با دفع توپ ضعیف، توپ را به مهاجمان داد تا خطرهای فراوانی روی دروازه این تیم شکل بگیرد».

نشان دادن تصاویر تلوزیونی شاید 50 درصد تبانی این بازی را ثابت می‌کرد، اما نقل قول پوربخش از دین‌محمدی، سرمربی راه آهن، سبب شد تا اذهان عمومی نسبت به این بازی، به شدت مشکوک شوند. پوربخش گفت: «سیروس دین‌محمدی این شایعات احتمال تبانی در بازی راه آهن و نفت مسجدسلیمان را تکذیب نکرده است و هفته آینده، طی ارتباطی تلفنی، درخصوص این جریانات صحبت خواهد کرد».

تکذیب نکردن احتمال تبانی در بازی 6 امتیازی و قعرجدولی نفت مسجدسلیمان و راه آهن، اکنون اعتراض تیم های فراوانی را درپی داشته است و فدراسیون فوتبال نیز، با تحت نظارت قراردادن این بازی، سعی دارد از احتمال تبانی در بازیهای لیگ یک جلوگیری کند. باید منتظر هفته آینده باشیم و صحبت های شنیدنی دین‌محمدی را روی آنتن زنده شبکه ورزش شاهد باشیم.

البته ذکر این نکته ضروریست که راه آهن با توجه به شرایط جدول، خودش در آستانه خط قرمز بوده و عقلانی نمی باشد این تصور را داشته باشیم که از حاشیه امنیت برخوردار بوده و با خیالی آسوده به رقبای خود امتیاز بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7p6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل/ راه آهن 3-0 نفت مسجدسلیمان؛ پیروزی غیرمنتظره و بزرگ پاشازاده