تاریخ انتشار: 1396/01/25 21:15
اختصاصی/دو شکست از سه بازی در مرحله دوم؛
کد خبر: 217128

تصمیم های اشتباه منجر به دور شدن اروند خرمشهر از جمع مدعیان!

اروند خرمشهر از سه بازی مرحله دوم بازی های لیگ دسته دوم دو شکست و یک پیروزی کسب نموده است.
تصمیم های اشتباه منجر به دور شدن اروند خرمشهر از جمع مدعیان!

اروند خرمشهر که بازیهای لیگ دسته دوم را خوب دنبال می کرد و در حال اوج گیری بود، به ناگاه با تصمیم غیرمنتظره ای روبرو شد و مدیرعامل این باشگاه، تصمیم گرفت شهرام مهرپیما سرمربی این تیم را برکنار و نیکبخت را جایگزین نماید.

 

با آمدن نیکبخت به این تیم،تا به حال از سه بازی گذشته در مرحله دوم این بازی ها، دو شکست و یک پیروزی نصیب اروند خرمشهر شده است که نمیتواند پاسخی مثبت به خواستههای طرفداران پرشور این شهر فوتبالدوست باشد.

 

تغییر سرمربی دارای شرایط خاص است و نباید بیگدار به آب زده و در مرحله ای حساس و علی رغم کسب نتایج مناسب به آن اقدام نمود و باید قبول کرد که آقای نیکبخت که از مربیان خوب لیگ دو هم می باشد، بنده خدا اسیر این تغییر شده و طبیعی است نتواند در مدت زمانی اندک نتایج خوبی کسب نماید.

 

در این که حق طبیعی یک مدیر است تا بر اساس شرایط و منعفت باشگاه، اقدام به تصمیم های خاص بگیرد، شکی وجود ندارد ولی در نهایت هم معلوم نشد چرا مهرپیما رفت و چرا نیکبخت آمد و مدیرعامل اروند خرمشهر با چه استدلالی دست به این اقدام زد، اقدامی که شاید در نهایت منجر به عدم صعود این تیم خوب به مرحله بعد بشود و افسوس آن، تنها برای طرفدارانی باشد که عاشقانه و در هر شرایطی تیم محبوب خود را تشویق می کنند.

 

بدون شک خرمشهر و مردم خونگرمش شایسته بهترین ها در ورزش فوتبال هستند و ای کاش این شهر فوتبال خیز بتواند با توجه به پتانسیل های بالایی که دارد، به حداقل خواسته هایش که حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور است دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395eyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نیکبخت: بادرایت کادرفنی و بازیکنان سهمیه لیگ یک را تقدیم مردم خرمشهر و حاج آقا سامری خواهیم کرد
اختصاصی| سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛

بازگشت علی نیکبخت به نیمکت اروند خرمشهر
اختصاصی| کام‌بک نیکبخت به خرمشهر؛

برکناری مهرپیما نه به نفع باشگاه است، نه به نفع خرمشهر!
اختصاصی| اشتباهی که مدیرعامل اروند خرمشهر انجام داد؛

شهرام مهرپیما از هدایت اروند خرمشهر برکنار شد
اختصاصی| با پیامک مدیرعامل به سرمربی؛