تاریخ انتشار: 1396/02/05 20:26
اختصاصی| مدیر روابط عمومی شهرداری کاشان خبر داد؛
کد خبر: 214835

باشگاه شهرداری کاشان لیدر ندارد تا بخواهد تیم داماش را تهدید کند

در پی بازی جنجالی دو تیم شهرداری کاشان و داماش گیلان، کانال رسمی باشگاه داماش گیلان در تلگرام وویسی را به اشتراک گذاشت که در آن فردی به تیم داماش و سرمربی آن توهین کرد.
باشگاه شهرداری کاشان لیدر ندارد تا بخواهد تیم داماش را تهدید کند

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از بررسی های اولیه، خبرنگار فرتاک ورزشی این وویس را به مسئولان باشگاه شهرداری کاشان ارسال کرده و درمورد صحت و سقم این وویس، سئوالاتی را از مسئولان باشگاه کاشانی پرسید.

در گفتگوی کوتاهی که خبرنگار فرتاک ورزشی با مدیر روابط عمومی باشگاه شهرداری کاشان داشت، این مقام مسئول معتقد است که باشگاه شهرداری کاشان لیدری ندارد که بخواهد تیم داماش و یا سرمربی آن را تهدید کند.

مهندس مهدی سقاپولادی مدیر روابط عمومی باشگاه شهرداری کاشان باگوش دادن وویس جنجالی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: این شخصی که وویس را داده است، آقای (ح-ط) است و از فوتبال دوستان کاشانی است که بسیار به تیم پرسپولیس نیز علاقه مند است.

وی افزود: این شخص هیچ سِمَت و جایگاهی در باشگاه شهرداری کاشان ندارد و این وویس ایشان را برای اینکه در باشگاه ما لیدر باشد تائید نمی کنم و ایشان بسیار پیگیر ورزش کاشان هستند و لیدر ما نیستند که بخواهند علیه تیم داماش و یا سرمربی این تیم فحاشی کنند.

گفتنی است این دیدار درحالی که 3-0 به سود شهرداری کاشان در جریان بود، به دلیل بی انضباطی هواداران داماش، نیمه تمام ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv5d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار شهرداری کاشان و داماش گیلان نیمه تمام ماند
اختصاصی| با سه گل برتری؛

اعتراض شدید باشگاه شهرداری کاشان به وضعیت داوری
اختصاصی| کمک مربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛