تاریخ انتشار: 1396/02/05 20:47
اختصاصی| در روز بد برق جدید شیراز؛
کد خبر: 214831

طلسم نبردن شهرداری فومن شکست/ فومن برق را گرفت

با شروع بازی تیم شهرداری فومن بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست موقعیت های به نسبت خطرناکی بر روی دروازه حریف ایجاد کند و برق هم چشم به ضد حمله ها دوخته بود.
طلسم نبردن شهرداری فومن شکست/ فومن برق را گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، در ادامه فشار فومن و خراب کردن چندین موقعیت باعث برتری فومنی ها شد و در نهایت فرار پژمان ثباتی و خطای مهاجم حریف منجر به اعلام پنالتی برای فومن گردید که نیما پاکدل موقعیت زدن گل را از دست داد.

نیمه دوم هم بازی در اختیار تیم فومن بود که در دقیقه ۵۰ روی یک ضد حمله و قافل گیری خط دفاعی گل اول بازی رو از برق دریافت نمود. شاگردان علی فلاح برای زدن گل و جبران نتیجه بر روی دروازه برق فشار بسیار زیادی وارد نمودن و سرانجام در دقیقه ۵۴ محسن رحیمی که امروز یکی از بهترین بازیکنان میدان بود توانست رو یه حرکت خوب در محوطه جریمه پنالتی دیگری برای فومن بگیرد که نیما پاکدل این پنالتی رو تبدیل به گل نمود.

در ادامه در حالی که فومن برای زدن گل دوم تلاش می کرد در چند ضد حمله قافل گیر شد که حامد راست روان با سیوهای عالی دروازه شهرداری را نجات داد و سرانجام تعویض طلایی علی فلاح میلاد مرادی روی یک ارسال زیبا گل دوم شهرداری را در دقیقه ۹۴ به ثمر رساند.

شهرداری فومن در نهایت با پیروزی ۲ بر ۱ در این بازی به اولین پیروزی خود در دور دوم دست پیدا نمود و با تلاش بازیکنان خود طلسم پیروز نشدن در دور دوم مسابقات را شکست.

گفتنی است شهرداری فومن با این پیروزی، 7 امتیازه شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و برق جدید شیراز نیز باهمان 11 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می باشد:

شهرداری فومن: حامد راست روان - محمد آزاد طلب - مهیار نازی پور - سعید دلاور - جبار دادفر - اصغر نیکجو - مجتبی رستمی - محسن رحیمی - نیماپاکدل - سید علی یحیی زاده - پژمان ثباتی

سرمربی: علی فلاح

برق جدید شیراز: مسلم حق شناس - حمید ملکی - مجید بهدوزی - رضا فیروز زاده - صادق رضایی - سعید مرتضوی - پوریا آریاکیا - قاسم رزمی - صادق کرمی - رسول بهاروندی - وحید شاکر

سرمربی: وحید مرادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmrpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی برق جدید معادلات را سخت کرد/ داماش بد استارت زد
اختصاصی| دو بازی و دو تساوی؛

بد بیاری شاگردان هرمزی؛ برق جدید آژیر کشید!
اختصاصی| صدر جدول در تسخیر شیرازی‌ها؛

شهرداری فومن در باخت مقابل داماش دبل کرد
اختصاصی| یاران فلاح چیزی برای گفتن نداشتند؛